Gå til innhold

P.I.M.P biler spotted...

Ranger emnet

Daff

Anbefalte innlegg

Mens vi er inne på Pimp-da-ville biler her, så stod det en Dogde Ram 1500 på bussholdeplassen utenfor skolen her om dagen (Bleiker VGS - Asker). Den hadde store (min. 20") bling bling krom felger og diverse annet krom.

Rimelig fet...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

Jeg så en grisefet golf 2 ista...

den hadde '90 fangere og dører..

og tennisball på hengerfestet!

[Edit] skrivefeil

Tror kanskje jeg så den jeg også! Hadde den TSW Venom felger og blå neonlys på spylerdysene??

;)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klart man kan det, men når man lager en fet overskrift for å så fortelle om 2 mellomklassebiler som han OGSÅ har sett, da må man nesten bare kødde litt! Verken BMW 850 eller Cadillac Escalade er noen sjeldne biler... Hadde det vært at han så en Hummer H2 med 26" chromhjul og hydrauliske dempere og en civic med saksedører, hi-jackers, vill lakk og en giga alu-vinge bakpå så hadde det sikkert blitt mer seriøst!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Joda, klart man kan det, men når man lager en fet overskrift for å så fortelle om 2 mellomklassebiler som han OGSÅ har sett, da må man nesten bare kødde litt! Verken BMW 850 eller Cadillac Escalade er noen sjeldne biler... Hadde det vært at han så en Hummer H2 med 26" chromhjul og hydrauliske dempere og en civic med saksedører, hi-jackers, vill lakk og en giga alu-vinge bakpå så hadde det sikkert blitt mer seriøst!

Så enig, så enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider