GolfRallye Skrevet April 26, 2002 Rapporter Share Skrevet April 26, 2002 Tror nok ikke jeg trenger det. Ganske dyrt er det oxo. Mulig jeg går for G60 pakning før jeg skrur på toppen. Tenkte ikke på det der med forskjellige inn og ut på cooleren når vi laget innsuget. Får vel enten gjøre om den eller få tak i en annen. Aner ikke hvor mange hk, men jeg tror den holder mer en bra nok. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet April 26, 2002 Rapporter Share Skrevet April 26, 2002 Jeg skal o-ringe blokka. Det blir ikke så mye mer, siden jeg skal borre opp og hone sylindera alikevel. Det er vel også vanskelig å få plass til noe større ic.. Hva må du betale for en større ic? Du får vel tcr til å lage en du. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Får nok plass til en tykkere intercooler. Original cooleren er vel 44mm tykk. Var bare en tanke. Det spørs om noen vil kjøpe den originale. Hva mener du den er verdt? Må vel kunne få en 3500 - 4000,- for den. TCR lager nok en til meg men jeg må nok betale det samme som alle andre. Selve registret er ganske dyrt. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by GolfRallye Får nok plass til en tykkere intercooler. Original cooleren er vel 44mm tykk. Var bare en tanke. Det spørs om noen vil kjøpe den originale. Hva mener du den er verdt? Må vel kunne få en 3500 - 4000,- for den. TCR lager nok en til meg men jeg må nok betale det samme som alle andre. Selve registret er ganske dyrt. Hvilken intercooler har dere? Den på 274mm eller den på 550mm? Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Vi har den store frontmonterte ja. Tror den er 550x360x44 eller noe sånt. Den kosta 11500 hos VAG. (men der er jo alt dyrt) Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by GolfRallye Vi har den store frontmonterte ja. Tror den er 550x360x44 eller noe sånt. Den kosta 11500 hos VAG. (men der er jo alt dyrt) Stemmer. Den er fryktelig dyr. Da er det nok mulig å få litt for den ja, men trenger dere noen større? Er den i helsveiset aluminium, eller er det plast på sidene? Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Ikke noe plast her nei:) Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by GolfRallye Ikke noe plast her nei:) Det er bra, da hadde den nok "poppa" med 1.8 bar i ladetrykk :) Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Kanskje du skal kjøpe den. hehe. Hvilket oppsett har du på motoren da? Noen bilder? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by GolfRallye Kanskje du skal kjøpe den. hehe. Hvilket oppsett har du på motoren da? Noen bilder? Hadde jo vært bra men en større intercooler, men må jo bytte radiator for å få plass. Er et bilde fra under byggingen på første siden i denne tråden (øverst) og litt om oppsettet står lenger ned på siden. Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Her er et bilde til Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Ganske tøft innsug. Hva er det laget av(hvilke deler?) Sikker på at du trenger å bytte radiator? Er det ikke mulig å bare flytte den litt frem? Hjulspinn? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by GolfRallye Ganske tøft innsug. Hva er det laget av(hvilke deler?) Sikker på at du trenger å bytte radiator? Er det ikke mulig å bare flytte den litt frem? Hjulspinn? Er laget av innsuget fra en Audi 90 20v med en "homemade" trykkboks. Frem? Må jo få intercooleren foran radiatoren og radiatoren er lenger enn intercooleren. Rallygolfen har en kortere radiator. Har du ikke intercooleren foran radiatoren da? Slepper litt ja, men er ikke så ille som man skulle tro. Er ille når det er glatt da... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Mente bakover. Husk at det er selve registret som er 550mm. Tror nok at intercooleren er større en radiatoren din oxo. Kjøp deg en quaife. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by GolfRallye Mente bakover. Husk at det er selve registret som er 550mm. Tror nok at intercooleren er større en radiatoren din oxo. Kjøp deg en quaife. Nja, er ikke så siker på det. Sjekket litt når jeg bygde golfen, fant ut at radiatoren til rallygolfen var kortere. Men mulig det går. Greiere meg med den jeg har nå, lader jo bare 0.9 quaife? Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg