Ole Morten Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 Originally posted by greenrallye Hmmm... Den utfordringen tar jeg. he he.. Må jo prøve da. Se hva som ryker. :) Hehe. Si fra da, for det må jeg se :) Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 Klarer du 4-hjuls burning/sladd på asfalt med en syncro vanker det både premie og diplom ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 Burde vel gå det. Da jeg hadde G-lader fikk jeg den til å sladde litt på asfalten. Og nå får den jo litt mer å dra med. Men pirruetter blir nok litt drøyt. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Mai 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 Originally posted by greenrallye Burde vel gå det. Da jeg hadde G-lader fikk jeg den til å sladde litt på asfalten. Og nå får den jo litt mer å dra med. Men pirruetter blir nok litt drøyt. :) Ja, det er jo lov og håpe... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Greenrallye: ikkje prøv. Køyr fint du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Såklart jeg skal prøve. Må jo teste "garantien" på girkassa mi. ;) Selv om det er litt lang vei å kjøre for å levere den der jeg kjøpte den. (Ottar hjemmemek & co i gaupne) he he.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 GreenR: Tjaa, er det ikkje vanleg med 3mnd garanti? Du kjøpte kassa 26desember! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Tror det er 5 år reklamasjon etter kjøpsloven, da en girkasse er ment å vare mer enn ett år. he he.. Men tror vel at 4hjulssladd på tørr asfalt er unormal bruk, så da utgår vel garantien alikevel. Får vel kjøre som en kjærring. Kom du deg hjem i stad? du har vel ny bensinpumpe liggende du vel? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 en girkasse er ment og holde lengre enn noen mnd ja, men i en bil med orginal effekt, og ingen banekjøring så gjør den sikkert det også? ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Green: 3mnd garanti på brukte deler:D RS2 drog meg heimatt, må innrømme at eg var redd da... Klart eg har bensinpumpe liggande, fann 3stk på 10min. Kanskje motoren fuska fordi den gamle var dårleg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Ottar Hva har jeg gjort??? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Han mente han ble dratt hjem av en annen rs2. Kompisen hans har rs2 også. Fått igang bilen igjen rs2? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Regner meg i løpet av morgen dagen eller et par dager nå har så mye å gjøre er aldri hjemme Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 RS2: Ein annan rs2 ja. Lyseblå på vårtreffet(med hyledekk) Går ikkje bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg