umec Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Tenkte jeg skulle slenge ut et bilde av min fremtidige kasse, en toyota crown 73 modell, men til min store forskrekkelse ligger den ikke under toyota forumet?! SKAM!!! RESPEKT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 crown? har aldri hørt om den.. er sikkert fordi jeg er født i 85 da. hehe men den var fin.. sleng ut flere bilder da :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umec Skrevet Desember 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 greit, jeg skrøyt på meg at den ville bli min om få strakser, men her er noen bilder iaff =) Kanskje en dag, når jeg faktisk kan skru sjæl..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Crown er jo megaporr, kom med kjøleskap i hattehylla som ekstrautstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umec Skrevet Desember 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 kald kjørepils...... MMmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by ottar Crown er jo megaporr, kom med kjøleskap i hattehylla som ekstrautstyr. Lurer på hvor jeg skal ha mitt kjøleskap :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Er første gang jeg ser coupe utgaven!!! Husker godt sedanen men coupe må være en sjelden fugl i Norge. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Den cupén der kaller jeg et klenodium! for det må være sjelden vare. Har aldri sett cupé før. Cool bil! Vi hadde sedan som familiebil på tidlig 80-tallet, og her i byen fantes det oxo noen Crown-taxier. Det er en virkelig luxus full-size familie japsebil. Og husk den der skal bare cruises med!! Og meld deg inn i Crown-klubben, hvis du ikke har gjort det alerede da :) Lykke til! ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 http://www.gms-pa.co.jp/toyota_car.html - Dæsken, her var det mye rått!Både Chaser, MarkII, Chaser MarkII, Celsior, Crown i hue og ræva! hehe... Heia Norge!! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 det står 3 stk toyota crown ikke langt fra hytten til gammlefattern ved trøndelagsgrensa (har hytta 3km inn i nordtrøndelag) bilene er delvis defekt/mangelfulle, men det er en personbil, en stv som er kappet tak på, og en stv som ser komplett ut:D er det noen som vet noe om disse???? står ved et gammelt nedlagt sagbruk:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Crown er noe av det nærmeste en kommer amerikansk bil fra Japan. De er luksuscruisere, og dessverre så konsentrerte Ola Dunk seg om å importere de simpleste og mest renska utgavene til Norge. - Særlig på 80 tallet da de hadde en 2.2 liters dieselbrenner under panseret som så visst ikke gjorde bilen til en racer. Spesielt i motbakkene var det tungt.... Gamle Crowner er i dag gull for enkelte japsebilfantaster og det finnes flere Crown-klubber rundt om. Til Norge ble bare 4 dørs sedan og stasjonsvogner importert, mens det visstnok kom noen Coupeer til Finland. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg