Nautiluz Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Noen her som kjenner til eller har hørt Heco Anniversary?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Her kan du se prisene.. Fant ikke mye på Google gitt :) Nei, har aldri hørt om Heco før :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Hørte på noen lignende Heco-høyttalere da jeg var i Tyskland for en stund siden. Skikkelig svære, solide saker... Ikke noe å si på lyden heller. Dette er høyttalere som også vil gjøre seg utmerket i et hjemmekinoanlegg. Tåler en del effekt, så med en god nok forsterker vil disse sparke ganske godt :D Ikke akkurat billige da, men det koster å være kar... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Her kan du se prisene.. Fant ikke mye på Google gitt :) Nei, har aldri hørt om Heco før :p Ikke mye å finne på google?? Prøvde du å søke? :rolleyes: Fikk nesten 3000 treff jeg, blant annet dette. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Veil pris er vist rundt 40000kr paret. Har en Nad 218 som jeg har planer om å bruke til dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg