ChevyKen Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Blackbird ChevyKen: Helårsdekk med "knaster" uten seiping/lameller desse da? Har litt tru på desse "Winter Slalom" da mønsteret ikke er ulikt Discoverer M+S. Likte prisen på de, men billigere med gode dekk enn karosseriskader. Ja, helårsdekk men med pigg. 911ruf, Ser du er fra Kristiansund, du kjenner ikke til noen som har/har hatt en 89 Chevy Sportside pickup der? Solgte min dit for noen år siden :) ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 89 Sportside? VE 67117? En venninde av meg har hatt denne i noen år. Tror hun kjøpte den i Kr.sund. Den var Visst tidligere svart og det var en reportasje i Amcar av denne når den var nesten ny. Er til salgs nå, de vurderer Suburban istedet for denne. Mye premiert. Noen intr? Tlf:95780355 Reiser på sjø i dag snks Takker for alle dekktips:) Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Denne bilen har rå lyd av! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 yodude thumpsup :dude: Javisst er det den!!! Dæven så stilig! Da har jeg funnet 2 av gammelbilene mine det siste året! Stemmer, den var svart og sølvgrå før - og den var i Amcar enten i 89 eller 90. Har bladet :D Jeg solgte den i 98, da hadde jeg kjøpt og montert rolled pan, bumper cover, running boards'ene og billet grillen som er på der. Fikk ikke tid til lakkere den før jeg solgte den og flyttet til usa. Hadde tenkt å lakkere den helt svart jeg da, men det ble tøft det der!! Noen flere bilder?? Dæven dette var moro!! Her er noen bilder med den elendige lakken som var på den før: Sorry at jeg hi-jacket tråden, ble bare litt carried away her hehe ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Kjøpte fire nye Cooper ferdig pålagt for 3600,- i dag ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg