Gå til innhold

motor i mk1

Hawkon

Anbefalte innlegg

Originally posted by Xplod

det får du ikke godkjent på vei pga. du må bytte girkasse da og for å få inn den nye må du sage i gulvet og bærende konstruksjon osv og sveise om og det får du ikke godkjent. Men hvis du har lyst å prøve så har jeg 1,6l xr3i motor med girkasse til salgs :P du må også bytte bensintank, bremser, ledningsnett (seff)+++ er ganske mange operasjoner.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

hva slags motor er dette da?

stand? km? pris? alt av ledningsnett?

Er en vanlig XR2 motor fra en 88mod. Lenge siden jeg har sett på den, komplett motor og girkasse, ledningsnettet er det værre med... Motoren sitter i bilen enda, og den har jeg ikke tilgang til med det første, inngangen er snødd igjen så vil du ha så er det bare og komme og skru ut til våren så kan du få den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

hmm, lenge siden jeg har sørfa rundt her gitt.

nyheter på bilen min?

vel.. har fjerna fangere, sveisa igjen, sparkla ett par lag - ikke helt ferdig, men den begynner å ta form. (ser ut som ei gul vaskebalje med hjul på ;))

kjøpte meg også to doble weber-gassere m/innsugsmanifold fra en på forumet her. Skal få en kompis til å se på det siden jeg ikke har peiling på gassere eller noe. huff. beveger meg snart ut på plukke-fra-og-leke-med-stadiet.

problemer? nei, ikke annet enn en gnagende lyd fra km-teller når jeg kjører i 10km/t. tror den vaieren trenger litt greace ;)

Ellers har jeg sveisa litt rust der det var bobler. kjekt å ta det mens det enda er mulig uten for store inngrep.

skal fikse noen bilder hvis folk er interessert i en fin liten gul sak :)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Skal begynne å ta rust på min snart jeg også. Ta det før det blir ille ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider