Gå til innhold

1955 Chevy Nomad!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by 1987transam/69z-28

fy flate nomaden er herlig!!! hvor mange ble laget???de ligger satans høyt i pris... så en til salgs her forleden dag til 205 000 dollar.

205000 DOLLAR!!! damn.. var ikke liten pris heller det!! hehe

men ja.. bilen er fin.. så framt den ikke ser ut som den jeg posta først her da (som ingen har kunnet gi meg noen svar på enda..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

fy flate nomaden er herlig!!! hvor mange ble laget???de ligger satans høyt i pris... så en til salgs her forleden dag til 205 000 dollar.

Følg linken og de to siste nullene er cent ikke hele dollar;) http://motors.search.ebay.com/nomad_Passenger-Vehicles_W0QQcatrefZC12QQfromZR8QQsacategoryZ6001QQsamotorscategorymapZ6001QQsas_partneridZ2QQsosortorderZ1QQsosortpropertyZ1

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne minner om mye av de gale bilen custom-guruen George Barris laget på 60 - og 70- tallet. Takvinduer fra Oldsmobile Vista Cruiser? Da var det kompressormatede V8'ere (gjerne flere på en gang) på flere slike show biler. Denne er ikke den mest ekstreme! Det kunne like gjerne vært et badekar med 426 hemi, ditto himmelseng osv.... Mest kjent er han vel for legendariske ombygginger av 49-51 Mercury/Lincoln Coupe.

Den røde er ingen Nomad, forresten, men trolig en 150 delivery eller Handyman. Det går en lekker ferskenfarget slik en med moderne SB på østlandet et sted (Strømmen?). Er i logoen til et lokalt bilfirma.

Nomaden hørte til Bel Air- serien, og var en meget påkostet stasjonsvogn, vil gjette at den var dyrere enn Bel Air conv. Ble den kun laget 55-57? Den hadde et spesielt tak med skrå b-stolpe (som på "barris-bilen"), ruter hele veien rundt, og spesielle kromstriper på bakluka. Det finnes noen slike i norge, men det er ikke ofte en ser dem på veien.

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CamaroCab

Du har vel lest "litt" feil

faktisk ikke... den lå så høyt i pris. dette var en full costom da vel og merke. tydeligvis utrolig godt gjennomført! jeg leste tallet om og om og om igjen bare for å sjekke om jeg ikke tok feil.

skal se om jeg finner den igjen...

har et bilde av den på pcen men jeg må bare finne en måte å legge den ut på nettet. helvetes photobucketdritet får jeg aldri til å funke

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider