v8turboquattro2 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Hei alle der ute. Har fått tilslag på et kompressorkit til min vr6,dette er i usa og mitt spørsmål til dere er:Har noen et godt tips til hvordan overføre penger til selger på best mulig måte.Det er snakk om en rimelig stor overførsel .så systemet bør være til å stole på.Har hørt mye om paypal,er det noen som bruker dette?Hvordan bli medlem av paypal systemet osv? Mvh. Kjetil :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Betal i banken din! Få selger til å skaffe seg et såkalt IBAN nr. Så kan du enkelt og greit betale fra din egen bank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Har hørt at det i den siste tiden har vært mye tull med Paypal-systemet, så burde kanskje unngå den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Hvis du skal føre over penger fra din konto, til en konto i usa, trenger du: Selger sitt navn, adresse. Banken sitt navn, adresse. Konto nummeret det skal føres over til. SWIFT nummeret. IBAN nummeret. ROUTING (også kalt FEDWIRE) nummeret. Ivertfall hvert det hver gang jeg har gjort det. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg