Gå til innhold

M46 kjøpes !!!!!!

Ranger emnet

Ray

Anbefalte innlegg

då va det jort .. ikveld så sa girkassen, rettere sagt 3.giret takk for seg. regner med at det kun er 3.giret som e røket, for det skjer ikke noe når eg girer til 3. alle de andre gira virker..kommer masse lyder fra girkassen når eg kjøre. detta syns eg va kjipt altså.

Så då lurte eg på om noen hadde ein rimelig m46 girkasse te salgs, må kj væra så rævkjørt som min tydligvis va fra forje eier. kun hatt bilen noen mnd`er eg.

evt om det er noen der ute som overhaler girkasser??

Er det usunt å kjøre med bilen nå eller kan eg bruka ann te eg får tak i nye girkasse??

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring eller sjekk ut http://www.bcb.no

Her får du nyoverhalt M46OD kasse (som ny) til 4500.-

Uansett, disse kassene kan du få til 1500,- brukt, men haster det så haster det. Stikk på et huggeri evt, der finner du garantert 10stk sånne kasser :) Har du under 150hk kan vel M47 være et alternativ ogs. Likte den bedre enn M46

- Opel Astra '99

x Volvo 745GLE '87

x Opel Corsa 1.4i Joy

x Volvo 760 Tic '83

x Volvo 740GL '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liggendes 3 m46 kasser, holder til på Randaberg.

IKKE bruk M47, har du klart å knekke M46 kassa, så er ikke M47 et alternativ, dem er mye svakere (tok den 6 kassen for 2 uker siden M47)

Men er du interssert, så må du bare hyle ut:)

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider