Turboed1 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Hei. har prøvd å sende PM til 3 stk på forumet en stund nå,men får konstant at innboksen deres er full. Ser at i min innboks kommer ikke den "søylen" som viser % full innboks frem,jeg får den bare hvis jeg trykker "mark all forums read" og får opp den sida...da står mine "% full" nederst på den siden. Sikkert bare en liten feil,men den gjør det ikke lett for folk å se når innboksen nærmer seg full...så den burde fikses så den kommer frem på "PM-sida". Veldig irri å skrive PM og så få som svar at den ikke kan mottas...og så må man skrive den på nytt for å prøve igjen...og igjen...og igjen...:) Tenkte også på...istedenfor å maile folk på emailer de kanskje nesten aldri ser på for å si at innboksen er full,hvorfor ikke legge til en funksjon her på forumet som sender de en PM om det,hvis boksen ikke er ryddet ut av etter ,si,en uke? Om man har fått PM kommer det jo opp på startsida her... bare som en back-up til email-meldinga...har nemlig prøvd å sende en PM til et medlem her i snart tre uker,og han sjekker tydligvis ikke mailen sin oftest. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Samme problemet her.Ser at mange andre har dette problemet også, stadigt er det poster som f,eks: >Nick< Tøm innboksen din etc Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg