The cowboy Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 noe slikt burde noen her i norge starte opp og.. tipper det hadde hvert en "höydare" :D SafeSpeed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 hehe...knall bra ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Hvordan i helvete kan det være lønnsomt? Og hva faen skjer med de norske bøtene? Det er jo faen meg gratis å kjøre for fort i sverige! Ååååå måtte visse personer i dette landet brenne evig i helvete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Lønnsomt kan det nok være...hvis 3500 pers kjører et helt år uten å få en bot,spiller det liten rolle om de må betale bøter for 120 stk det året... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Men det blir en dårlig idé om 120 kjører botfritt og 3500 får et par bøter hver :D Tror uikke jeg hadde investert sparepenga mine i den idéen der akkurat ..... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Det er vel ikke lønnsomt for så mange dette konseptet, for jeg tipper de må ta litt betalt for å gå i null. Og folk som søker seg til det selskapet der, er sikkert de som pleier å få endel bøter. Og da spørs det hva som skjer med firmaets lønnsomhet. Men vi får se da. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Var det ikke no lignende i Norge som gjaldt kjøring med avgiftsfri disel da? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Vil tro det der virker i Norge, i og med at man kan kjøre for fort begrenset antall ganger på grunn av prikkene. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by awt Vil tro det der virker i Norge, i og med at man kan kjøre for fort begrenset antall ganger på grunn av prikkene. Men til gjengjeld har det jo kosta selskapet x-antall tusen før man oppnår alle prikkene... Dersom det koster f.eks 1000,- i året og samlede bøter før man mister lappen er 15000,- så er det en dårlig ide Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Smart det der, vedder på det lønner seg for firmaet :D Utrolig sjelden man får bøter for å kjøre for fort på motorveier som dette ser ut til å gjelde for. Hvem av oss her har nåla på 100 blank på 4 felts motorveier med adskilte kjørebaner? Hvor ofte blir vi stoppa av politiet for å kjøre i 125 km/t i 100 sonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by steinar Smart det der, vedder på det lønner seg for firmaet :D Utrolig sjelden man får bøter for å kjøre for fort på motorveier som dette ser ut til å gjelde for. Hvem av oss her har nåla på 100 blank på 4 felts motorveier med adskilte kjørebaner? Hvor ofte blir vi stoppa av politiet for å kjøre i 125 km/t i 100 sonen? Er det nå jeg skal svare "hele tiden"? bonde Neida, du har helt rett. Uansett; spennende idé. Liten risiko i idéen, det kan jo umulig være snakk om store investeringskostnader i dette firmaet. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Kan jo hende at det er noen med mye kapital som brenner for denne saken, som kanskje er villig til å gå litt i underskudd. Kan jo hende det kommer til å få mye PR og. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by MacSi Var det ikke no lignende i Norge som gjaldt kjøring med avgiftsfri disel da? Det var noe sånt med sniking på trikken en gang. Alle studenter som var medlem av en forening sneik så mye de vil mot et lite beløp i mnd, de som blei tatt fikk boten dekket.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.