The cowboy Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 fant dette på et annet forum..dette må bare være noe av det mest styggeste jeg har sett!! fy F!! begynner bra: så kommer spørsmålet: så det som tar helt kaka!! lurer på om dette er et forsøk på å lage en DTM-mustang jeg!! mindre pen var den hvertfall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 hmmm.......syntes den var tøff jeg da :rolleyes: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 jeg synes også den var dritrå...fet bil..skulle hatt sånn:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Pen bil.. Men breddinga var litt tvilsom:rolleyes: Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford power Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Bilen var fin den ja, men breddinga ødelegger alt av linjer på bilen. Hadde han fjærna breddinga så hadde bilen blidt nydelig. Siter 1985 Ford Granada 2,8 (Resturering) 1985 Ford Granada 2,3 (Crossbil) x 1973 WV Boble 1,3 (Solgt) x 1976 Opel Kadett 1,2 (RIP) Mitt Lille Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Jeg er enig jeg, hadde det ikke vært for den stygge breddinga hadde det vært et kongeprosjekt.... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 syntes den så litt tøff ut jeg :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Den var tøff ja, men litt voldsom bredding... Lagt litt tid i den dah! :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Amcarfans synes vel kanskje breddinga var litt voldtekt av bilen, men jeg tror den der kan bli skikkelig kul når den er helt ferdig :D Men hvis du ser på nederste bildet, han kunne da ha fjernet antenna når han skal bygge den om.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 bredding av mustanger kan jo bli bra... men den breddinga på den var faktisk voldtekt av verste sort. det så ut som blikkskjermer limt på sia... hadde de vært jevne og ikke brøt så jævli med bilens kunne det blitt bra... ellers så har bilen en tøff stil som ser bra ut- Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Den var vel ganske riktig.... Det ser ut til at det chassiet er en slags Cobra kopi.... Å en slik lgger jo ganske bra på veien....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Likte de bukkene jeg :-) Skikkelig garasjemekk, håper ramma ble bein! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 så ut som folk som hadde litt peil dette ja.. synes bilen var tøff jeg.. men som sagt.. breddinga var :nono: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Skal man bredde en bil med klassiske linjer så mye som dette, må man rett og slett dele hele karosseriet på langs, legge inn ei stripe og deretter sveise hele greia sammen igjen. Helt utrolig at byggeren ikke har gjort det i dette tilfellet, når han uansett har lagt så mye jobb i prosjektet. Tenk så fett DET ville ha blitt! Fra siden ville det sett ut som en "vanlig" råsenket Mustang. Forfra og bakfra ville det bare blitt utrolig mektig! Tenk dere den fronten med ENDA større og enda mer dominerende grill! En annen breddemetode er å flytte ut hele for- og bakskjermene. Det kan også bli tøft, men forfra og bakfra blir ofte "noe" feil, siden frontrute og taket fortsatt her orginal bredde. Men fra siden ville nok en slik bredding tatt seg bedre ut enn disse håpløse skjermbuene han har puttet på. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Syns denne breddingen minnte meg på gode gamle Audi S1. Var vel hakket råere på audien men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg