momo Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Enig med deg hot rod.. han kunne også hatt buede skjermbreddere... det hadde gjort veldig mye! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Grusomt er det første ordet jeg kommer på... Bildene rett forfra og bakfra ser jo helt jævlige ut, ikke alt "tøft og moderne" blir bra på gammel bil. Som HotRod sier, kunne vært artig å se den breddet på midten, kan dog se merkelig ut også hvis det blir for mye. (For noen år siden var det en breddet Amazon i Bilsport, så faktisk ikke så ille ut på den) Synd 1.gen Mustang ser så gubbete ut bak uansett.... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rínerion Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Finn et ord som er værre en "voldtekt", for det er akkurat det han har gjort med denne bilen! :eek: Greit nok å mekke sin "egen" bil, men kunne i allefall ha fått no mer kurver ut av designet i stedet for bare 90graders vinkler. Men stilig prosjekt anyways. thumpsup Siter ----------------------------------- BMW 1997 523iT E39 x BMW 1991 520i E34 x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter) x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Joda.... hadde sett bra ut med "LITT" rundere skjermer foran, men slett ikke verst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by T5RACER Syns denne breddingen minnte meg på gode gamle Audi S1. Var vel hakket råere på audien men... Minner deg om Audi s1?!!!:mad: hva mener du med det? Er nok bare du som finner likheten der!? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rínerion Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Må si jeg ser en liten likhet. Siter ----------------------------------- BMW 1997 523iT E39 x BMW 1991 520i E34 x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter) x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hvordan klarer du det? Ser du ikke det at Mustangen har: 1. Runde skjermer 2. Skjermer som er lagt uten på karosseriet sin originale form. (følger ikke bilens linjer) Audien er skjermene laget slik at det er "forlenget/breddet" originale skjermer som bare er overdrevet litt? Forskjermene på Audiene er laget runde med en liten sidespoiler PGA downforce, kan jo ikke sammenligne jalla mekka Mustang med S1! blir litt feil. Ville nok heller sammenlignet den mustangen med Tyske DTM biler. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rínerion Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hadde ikke tenkt noe over det hvis ikke T5RACER hadde nevnt likheten i forveien! Men man har det i bakhodet når man ser på bildene at det er en liten likhet. Liten, sant nok, men den er der ;) Siter ----------------------------------- BMW 1997 523iT E39 x BMW 1991 520i E34 x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter) x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Veit du hva! jeg klarer ikke å finne den likheten i det hele tatt! Er det bare meg eller ser dere syner?;) he he. dere skal få si og tenke hva dere vil, men jeg vil nok aldri kunne se likheten der altså:) Er mere likhet i en gammel DTM bil, for ikke å snakke om CLK DTM! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Ingen likhet! Audien er puke Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Modmach1 Ingen likhet! Audien er puke Det kom fra en EKTE amcarfanatiker... Til topic: Bilen hadde vært skikkelig pen uten den vanvittige breddinga... den er virkelig... puke Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Amcar entusiast som liker det meste, men den Audien der var ikke pen nei Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mach1frh Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 jeg som er Mustang-fan skal vel være litt forsiktig med hva jeg sier her, men jeg synes ikke det var så galt jeg. Den var stygg forfra, da så det ut som en Mustang som kom ut fra en lakkert vegg, eller et gjerde. Hadde nok ikke gjort noe lignende med en Mustang selv, men det var jo ikke så galt som mange her inne skal ha det til, kjekt å se at folk i det minste tørr å skille seg ut fra mengden. Å du som mener 1.gen Mustang ser gubbete ut bak, for noe tull, og dette var vel heller ingen 1.gen Mustang, men en 1967, 2.gen (67-68) Mustang... Siter - 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen) - 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Modmach1 Amcar entusiast som liker det meste, men den Audien der var ikke pen nei Mente ikke at audi'n er pen... den er jo ikke det! Men den er TØFF! Det var ikke mustangen. Den var bare gyslig! Nå er jeg ikke audifan. Ikke i det hele tatt, faktisk. Men S1 er grisetøff. Kan ikke nekte for det! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Den som har sett Audi s1 in action live vil vel ikke si at den er ekkel......! utseende er veldig spesiellt ja... men å se den vri seg i sinne ut av svingene er nærmere orgasmisk for meg!!!! Denne breddingen dere diskuterer så hardt... Jeg tenkte bare på likheten i den kantete utformingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg