Gå til innhold

pen(??) mustang!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grusomt er det første ordet jeg kommer på...

Bildene rett forfra og bakfra ser jo helt jævlige ut, ikke alt "tøft og moderne" blir bra på gammel bil. Som HotRod sier, kunne vært artig å se den breddet på midten, kan dog se merkelig ut også hvis det blir for mye. (For noen år siden var det en breddet Amazon i Bilsport, så faktisk ikke så ille ut på den)

Synd 1.gen Mustang ser så gubbete ut bak uansett....

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Finn et ord som er værre en "voldtekt", for det er akkurat det han har gjort med denne bilen! :eek: Greit nok å mekke sin "egen" bil, men kunne i allefall ha fått no mer kurver ut av designet i stedet for bare 90graders vinkler.

Men stilig prosjekt anyways. thumpsup

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du det? Ser du ikke det at Mustangen har:

1. Runde skjermer

2. Skjermer som er lagt uten på karosseriet sin originale form. (følger ikke bilens linjer)

Audien er skjermene laget slik at det er "forlenget/breddet" originale skjermer som bare er overdrevet litt? Forskjermene på Audiene er laget runde med en liten sidespoiler PGA downforce, kan jo ikke sammenligne jalla mekka Mustang med S1! blir litt feil.

Ville nok heller sammenlignet den mustangen med Tyske DTM biler.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt noe over det hvis ikke T5RACER

hadde nevnt likheten i forveien! Men man har det i bakhodet når man ser på bildene at det er en liten likhet. Liten, sant nok, men den er der ;)

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Modmach1

Ingen likhet! Audien er puke

Det kom fra en EKTE amcarfanatiker...

Til topic: Bilen hadde vært skikkelig pen uten den vanvittige breddinga... den er virkelig... puke

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som er Mustang-fan skal vel være litt forsiktig med hva jeg sier her, men jeg synes ikke det var så galt jeg. Den var stygg forfra, da så det ut som en Mustang som kom ut fra en lakkert vegg, eller et gjerde.

Hadde nok ikke gjort noe lignende med en Mustang selv, men det var jo ikke så galt som mange her inne skal ha det til, kjekt å se at folk i det minste tørr å skille seg ut fra mengden. Å du som mener 1.gen Mustang ser gubbete ut bak, for noe tull, og dette var vel heller ingen 1.gen Mustang, men en 1967, 2.gen (67-68) Mustang...

- 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen)

- 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Modmach1

Amcar entusiast som liker det meste, men den Audien der var ikke pen nei

Mente ikke at audi'n er pen... den er jo ikke det! Men den er TØFF! Det var ikke mustangen. Den var bare gyslig! Nå er jeg ikke audifan. Ikke i det hele tatt, faktisk. Men S1 er grisetøff. Kan ikke nekte for det!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider