Skidracer Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 alle de gamle gruppeB bilene er steintøffe! audis1, lancia s4, peugot205, og kongen av dem alle: fordRS200! finnes ikke noe råere en å høre disse gamle monstrene i fullt pådrag! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by mach1frh Å du som mener 1.gen Mustang ser gubbete ut bak, for noe tull, og dette var vel heller ingen 1.gen Mustang, men en 1967, 2.gen (67-68) Mustang... Unnskyld! Rettelse: '64,5 til '68 ser gubbete ut bak uansett... "The people who say; 'I would rather push a Ford than drive a Chevy!' -They usually do just that...." ;) Nothing personal! Bare erting... Synes forøvrig at S1'en er støggere enn den herja Mustangen, og ser likheten med å flytte ut skjermer/hjulbuer med "rette plater", selv om hjulbuene på Mustangen ser ut til å være laget for å følge hjulet. Enig med T5racer, kantete utforming. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Chevy350 "The people who say; 'I would rather push a Ford than drive a Chevy!' -They usually do just that...." ;) Du har nesten helt rett... (jeg er ford eier...) Men dette gjelder stort sett europeiske. Mustangene mine har ikke stoppet en gang siden 97... og de er bruksbiler sommer som vinter! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Skidracer: Du bor på Nøtterøy, er opprinnelig fra et annet sted i Norge, har Pinto stv, Mustanger som er bruksbiler. Har du bodd på Tolvsrød (Husker ikke helt), og gått på Re vgs??? Hvis ja, kanskje du kjenner igjen denne: http://home.no/caprice/vwpickup1.htm Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Sitter med Power Magazine 1feb 2002 utgaven foran meg, i denne utgaven er det en Mustang 69boss 429 med bredda skjermer. For de som kanskje har kjøpt powermagazine kanskje kan ta seg en titt i det bladet hvis dere har det og sjekk ann breddingen. Halve poenget med breddingen er å få det til å se bra ut og til å passe sammen med bilens former. Hadde han med denna mustangen på bildet gjort det samme så kunne han ha beholdt de klassiske formene og samtidig fått plass til disse hjulene. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Chevy350 Skidracer: Du bor på Nøtterøy, er opprinnelig fra et annet sted i Norge, har Pinto stv, Mustanger som er bruksbiler. Har du bodd på Tolvsrød (Husker ikke helt), og gått på Re vgs??? Hvis ja, kanskje du kjenner igjen denne: http://home.no/caprice/vwpickup1.htm Jess! Halla, Ivers! Lenge siden sist! Pintoen er ikke stv... det er en runabout hatchback. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Skidracer Jess! Halla, Ivers! Lenge siden sist! Pintoen er ikke stv... det er en runabout hatchback. Det var deg ja, artig! Er noen år siden jeg bodde i Tønsberg nå, har noen av Mustangene dine fått seg V8 ennå? Synes den du brukte til skolen fortjener det... Skriv gjerne en PM, så slipper vi å kapre denne tråden helt. ;) Christian Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Breddingen kunne vært tøff om den var mer buet på toppen. Altså ikke typisk "rett" DTM-bredding. Og ang. Audi S1 så er den som ble postet her en Pikes Peak versjon, den er enda villere enn Grp. B bilen, men Grp. B Audien er mye tøffere syns jeg. Den er jo ikke akkurat PEN, men rå og brutal. Jeg liker den! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Rå og brutal?? Nei jaggu! Mangler minst 3 sylindere gjør den også. :D Dette er derimot rått og brutalt: Ikke mange biler med eplekasser på skjermene som kler det. Stigtrinn passer best på Van`s og SUV:D :D Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Blackbird Rå og brutal?? Nei jaggu! Mangler minst 3 sylindere gjør den også. :D Dette er derimot rått og brutalt: Ikke mange biler med eplekasser på skjermene som kler det. Stigtrinn passer best på Van`s og SUV:D :D DER har vi en slik en som jeg posta om tidligere! du får ikke finere bil enn det der!!! får tårer i øynene jeg ass.... :D:D:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Kunne vert tøffere denne også! Etter min smak: Centerline Auto Drag Satin 8 og 10X15 Svart interiør Enderle "Bird Catcher" scoop (De med 3 spjeld som åpnes med gassen) Svarte lister også rundt siderutene. Gullfarget "Arrowhead" i fronten. Bilen er kjempetøff som den er også. Bare min personlige smak. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 To mulige versjoner T/A etter min smak: 1: Bonattigrå, med se stripene & fuglen røyksølv (litt lysere en bonatti) Svart Alcantara interiør, Recarostoler,Bur, traktinnsug, flatt panser 2X2,75 eksos. (liker ikke for store rør) Luftinntak der de innerste lyktene sitter, 18 Diablo Burgini eller D5 Og senke til toppen av felgen flukter med hjulbuen. Eventuelt: halvblank svart, skamsenke, aluminium dørpaneler etc. Bur, brannslukker. komplett racestil. Fremdeles traktinnsug, og luftinntak i de innerste lyktene. Hjul: svarte OZ Superleggera. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg