Gå til innhold

g60 syncro drivverk.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

faenm skal je gmed syncro på 2wd bil da? :)

????

vet du i det heletatt hva syncro er? ;)

om du hadde satt syncro på bilen din, ville den jo ikke ha vært 2wd lenger!!!

til greenrally; er det viskosediff bak?

eller er kraftfordelingen til bakhjula "viskosestyrt"?

vet du noe om hvor mye nM den sender bakover?

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cfn

????

vet du i det heletatt hva syncro er? ;)

om du hadde satt syncro på bilen din, ville den jo ikke ha vært 2wd lenger!!!

til greenrally; er det viskosediff bak?

eller er kraftfordelingen til bakhjula "viskosestyrt"?

vet du noe om hvor mye nM den sender bakover?

Ja, jeg vet.

men, HVA faen skal jeg med det der syncro våset på min 2wd bil..

Når du måtte ha det inn med teskje :) :) :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Sikkert fordi det er bedre med 4x4 enn FWD.

HELVETTE..

Formulerer jeg meg så dårlig? Jeg prøver på nytt :)

Jeg har en 2wd bil, er ikke ute etter å bygge den om til 4wd, for det koster meg en del penger, OG jeg er ikke sikker på om det er mulig, sikkert mye arbeid uansett...

Derfor trenger jeg ikke 4wd deler til min 2wd bil :)

Forstår? ;)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

HELVETTE..

Formulerer jeg meg så dårlig? Jeg prøver på nytt :)

Jeg har en 2wd bil, er ikke ute etter å bygge den om til 4wd, for det koster meg en del penger, OG jeg er ikke sikker på om det er mulig, sikkert mye arbeid uansett...

Derfor trenger jeg ikke 4wd deler til min 2wd bil :)

Forstår? ;)

HÆ? :Ddamndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

2stk girkasser. 2 stk bak aksler med visko kobling. Med 239mm skiver og kalipere.

Selges høystbydende. :)

Passer de kaliperen på min Corrado G60 1991? Har ikke brekk og EU godkjenninga nærmer seg...

PS! Jonte. Klarer du ikke lese en thread uten å skrive et eller annet? Er en del lei av alle de "prosjektene" du drømmer om... ditt og datt... vel, var bare det jeg ville legge til.

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Passer de kaliperen på min Corrado G60 1991? Har ikke brekk og EU godkjenninga nærmer seg...

PS! Jonte. Klarer du ikke lese en thread uten å skrive et eller annet? Er en del lei av alle de "prosjektene" du drømmer om... ditt og datt... vel, var bare det jeg ville legge til.

Vær så lei du vil.

De som postet i denne tråden forsto sikkert hva jeg mente, og tok det med litt humor.. Som f.eks Greenrallye og erling.

Orker ikke kverulere med deg, prosjekter er prosjekter, og jeg er faen ikke noe millionær, så det tar den tiden det trenger å ta..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel starte med å fikse startern som du sliter med Jonte, så får du ta det fra der. Samt å få startet bilen.....

Og ja, du formulerer deg jo på et snodig vis, litt sånn derre "forståsegpåer" lissom. med stor nese som snuser oppi alt mulig rart, men for all del, det er en god egenskap, man lærer jo av sånt no..... thw

Og du kan vel ikke klandre Mr.X for å ha mistanker om din kredibilitet med de utsagnene du har kommet med?

Og BTW, må bar henge meg på cfn... om man er oppvakt så vet man at alt er mulig hva angår bil..... å bygge om til 4x4 er piece of cake for de som kan faget og har lært å knyte sine skolisser rett... men som sagt det er et spørsmål om penger.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider