Gå til innhold

g60 syncro drivverk.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Greit.

Jeg er i full gang med å få klar bilen til jeg får lappen, har bare en knapp måned igjen nå. Er en del jeg tenker å få gjort til den tid :)

Joda, jeg vet jeg er mye ute å vifter med det jeg vil gjøre med bilen min, men synes det er greit å få tips etc.. Og utveksle meninger osv..

Mr.X ordna jeg med. Om jeg husker rett så tilbydde han seg å hjelpe meg å bygge turbo for en stund siden. Kanskje han får lov? ;) Jeg er ikke den beste på sånt akkurat..

Ellers, 4wd ombyggning trur jeg ikke skjer på min Golf. Det blir et stykke for langt.. Er det plass under bilen da? Er det ikke forskjellig karosseri (under) på Golf Syncro og vanlig Golf.

RWD hadde jo vært skøy ;)

Originally posted by G60Turbo

Og du kan vel ikke klandre Mr.X for å ha mistanker om din kredibilitet med de utsagnene du har kommet med?

Hvilke utsagn da?

For gudsskyld. Jeg er 18 år gammel. Jeg har en jobb på en dagligvare butikk og bruker penger som Victoria Beckham. Da går det ikke like fort som om Røkke skulle bygd opp sin bil etter det jeg har planer om min.. MEN, jeg har hvertfall lyst til at planene mine ordner seg, den som venter får se. Jeg har aldri sagt det skal gå på en uke heller.

Altså, han har da selv sagt at han skal spare opp penger til å få bygd opp motoren sin til sommeren.

Ergo, han har ikke alle pengene i handa nå, MEN hvem faen har det? Noen er det, men er ikke så mange av dem.

Derfor gidder jeg ikke komme med en så tåpelig kommentar som "Du er jo fattig, hva faen er det du innbiller deg med de prosjekta dine for".. Liksom..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by ThugstaRacing

Ta å rull inn geipa folkens. Jonte er en av de mer hjelpsomme personene her på forumet, og hvem gidder å bry seg om han har mye eller lite penger å svi av på bilen....

Takker :)

Penger kommer inn hele tiden.

MEN, beløpet varierer etter hvor mye jeg jobber..Noe som sikkert sier seg selv.. Nå fikk jeg en lønning på 10000. Alt går til bilen og noen øl..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider