Gå til innhold

kapping av hjulbrønn?!?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

jeg er har lyst å prøve å kappe hjulbrønnene, for å se hvordan d blir på stv..... (har bestilt meg kamera slik at jeg kan ta bilder underveis:D) men det blir neppe gjort noe før bilen kommer inn i hus...:rolleyes:

klart skal det komme et eksos anlegg med bedre utsende... :D kanskje chrome:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by maxis

Fortsatt fraråder jeg deg å gjøre det men,uansett på en bil med 40mm senking og normale hjul ser det ut som om man kan krype på kne under bilen bak...og hvor kult er det?:rolleyes:

hmm... jeg forstår hva du mener...:rolleyes: jeg får se hva som skjer...

har ikke fått så mye tid til bilen pga jeg bor borte... tar en ting av gangen.... :o må først få den i hus før den gjøres noe med.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt å kjedet meg, ville bare se hvordan det ville se ut på en stv...

her er org bildet:

Bild_072.jpg

her er etter jeg fjernet brønnen (å håndtaket bak):

Bild_072utnhjulbrnn.jpg

maxis: på en bil med 40mm senking og normale hjul ser det ut som om man kan krype på kne under bilen bak... sier noe der:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får kjøpt nye brønner hos veng eller lakkspesialisten (som kjøper fra veng).

tror de ligger på 400kr stk, en del dyrere enn feks. kanaler.

kan jo være man får kjøpt av en hugger også? evnt av en eller annen tulling her som kapper bort en rustfri brønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant flere bilder hvor hjulbrønnen var kappet vekk:rolleyes:

221083_2_mega.jpg

det stemmer faktisk at man ser LETT eksosanlegget da.....:D

her er bilen på litt avstand...

221083_4.jpg

jeg tror jeg bare skal sette på en slik først:D (han har brukt en frontspoiler bake);)

90240.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du de bildene? Vil vite litt mer om den siste, hvordan veit at han har brukt frontspoiler bak?

Skjønner ikke at det med eksosanlegg kan være så stort problem, har man 242 så lager man bare utblås forran bakhjul..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Hvor fant du de bildene? Vil vite litt mer om den siste, hvordan veit at han har brukt frontspoiler bak?

Skjønner ikke at det med eksosanlegg kan være så stort problem, har man 242 så lager man bare utblås forran bakhjul..

Ang det med utblås foran bakhjul:

Har du sett dette gjort på en 240?

Jeg tenker da primært på klarering til bakken.

Er det lov å lage en "kanal" inni kanalen?

dvs. lage en slags "bue", slik at man har bedre plass til eksosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge siden det var bilde av en 242 grp A som hadde sideutblås her på forumet.. Men det burde da ikke være noe problem...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

jeg ikke 100% sikker på at han har brukt en frontspoiler... men det så bare slik ut;)

ehm ang info om bilen har jeg ikke annet en bilder:D (kom over når jeg surfet på bilder) tror den var fra sverige eller usa:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider