Vomaz Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by DaButcher den nederste der, ser ut som den er fra feks usa ja, da med tanke på skiltstørrelse. mulig det... husker ikke hvor jeg fant bildene...:rolleyes: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 her har jeg bilde av en 145/245 med kappet hjulbrønn: Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hei (jeg vet jeg drar opp en nesten 2 år gammel post, MEN grunnen til at jeg gjør det er at jeg lurer på et par ting og i stede for og lage en ny post om samme tema så bruker jeg denne) :hello: Hvordan er det å få godkjent en 240 uten brønner? (med rett plate) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Trenger da ikke godkjenne det!!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Reservehjul er påbudt. Hvor har dere planer om å plassere det? Min mening er at det blir pent uten hjulbrønnene, men eksosanlegget ødelegger det hele så da blir det penest med hjulbrønnene på :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nye biler blir da levert med lapp på boks istedet for reservehjul, må da være nok å ha med en slik boks? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nye biler blir da levert med lapp på boks istedet for reservehjul, må da være nok å ha med en slik boks? Skulle tro det, så reservehjul er sikkert ikke påbudt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 oki, nei tenker ikke på å gå på bt å si at jeg har fjerna brønna, men kjedelig om du kommer på eu godkjening også får du ikke godkjent den pga. at brønna er fjerna! (søl tror jeg det er lovelig) flere innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ????? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 oki, nei tenker ikke på å gå på bt å si at jeg har fjerna brønna, men kjedelig om du kommer på eu godkjening også får du ikke godkjent den pga. at brønna er fjerna! (søl tror jeg det er lovelig) flere innspill? pssss.. BS, dem er jo slappe på eu-kontrollene, intet problem, har kappa sjøl på 240'n min. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Oki. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 242 GT ble levert uten reservehjulsbrønn, og den hadde reservehjul. Er nok hva en gjør det til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 242 GT ble levert uten reservehjulsbrønn, og den hadde reservehjul.Er nok hva en gjør det til ;) stygt er det uansett.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 stygt er det uansett.:thumb Bare å hive på no Plast & Sønn styling det, så har man "lixom"-brønner ;) Pent det :D (hihihihi) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Både kappa hjulbrønner og plastikk er stygt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg