EVOLVE_88 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 menne. kappe hjulbrønene er pent om jobben ved å fikse eksos å kansje fjerne bensintanken er gjort. om man ikke har på plastikk eller sjuler det med noe miks så er det ikke pent. Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 jeg har kappa vekk hjulbrønene jeg på 242`n min! blei gull det:) synes det er mye finere uten.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hvorfor ikke sette på volvo sin "innsynsskydd"? da ser man hverken hjulbrønner eller eksosanlegg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 VCE, den til 86 og nyere du mener? Eller den diskrete til <86? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 veit da faen, jeg har høyre halvdel en av dem på 245'n... du får tak i begge på volvo, var ca 1500 kr for den tror jeg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Her er et bilde av en 242 regga i 74 jeg hadde en gang uten brønner: Det ser helt jævlig ut uten,da om man har vanlig eksos så blir eksosen til utstilling og bensintanken blir mer synlig. Her er en annen,MED hjulbrønner: er vel lite å spekulere på dette gutter? å fjerne brønnene er harry.:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hvor fant du de bildene? Vil vite litt mer om den siste, hvordan veit at han har brukt frontspoiler bak? Skjønner ikke at det med eksosanlegg kan være så stort problem, har man 242 så lager man bare utblås forran bakhjul.. jeg har også tilpasset spoileren foran bak på en bil jeg hadde går fint det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg