triggerhappy Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Fint å se at enkelte ting ikke endres til det verre. Rundt 1990 kjørte også jeg moped. En Yamaha DT50 80cc. Gjorde lett 80-90km/t. Ble ikke stoppet én gang iløpet av to år. UP har så å si ikke fartskontroller her engang. E18 mellom Lier og Bærum er rene Disneyland for råkjørere. Jeg som praktisk talt er nabo til motorveien vet hva jeg snakker om. Hører titt og ofte både biler og sykler kommer forbi i et helvetes tempo, men ikke en UP er å se. Så vil du blåse ren motoren en gang for alle, kom til Asker! Sløve er det òg! Lærekjørte der i høst, lå fra Nuddelstad til Holmenkrysset i 110 hele veien med en patruljebil 40-50 meter bak meg. Gadd ikke stoppe meg engang! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Samme erfarte jeg i fjor. Til og med hakket verre; jeg lå i 110km/t mellom to uniformerte politibiler fra Sandvika til Asker. Det hadde nettopp kommet kraftig snøfall og det var ikke brøytet enda. Politiet stoppet meg likevel ikke! Kanskje syntes de synd på meg, eller kanskje var arbeidsdagen over for dem. Hva vet vel jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg