KinG^KaoZ Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg har film når jeg kjører lettmc med en kompis på slep på rattkjelke uten sånne plastski under. På tørr asfalt i 50kmt :D Gnistregn som faen ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 altså......... Hvor ser du sammenheng med JACKASS!???? Skryte på seg?:rolleyes: Dere var ikke såååååå xtreme Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jackass forde de gjør dumme ting og lager dumme videoer ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Hva heter sangen som kommer etter Maroon 5? Har hørt den før, men husker ikke hva den heter! Sangen heter Manhattan Sapphire av gruppen ugress... Btw, det er jackass... Prøv det selv og vurder... For det første bruker vi en palle, noe som ikke akkurat er så bra å bruke. For det andre så er banen islagt med litt snø oppå, fult av harde humper osv så når du blir slengt rundt når bilen svinger så er det helt jævlig. Vi måtte bare "hoppe" av noen ganger for vi var helt mørbanket... I tilegg så har vi litt langt tau så det er ikke så store marginer om å gjøre når bilen snur at vi treffer ett eller annet. Det er liksom ikke det samme å kjøre fort på et helt jevnt underlag f.esk vei eller vanlig snø. Det kan jo "alle". Her er det så jævlig ujevnt at du blir slått i filler... Han ene hadde vondt i ribbebena i 2 dager etterpå. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg