Gå til innhold

Skal ha meg bil...

Ranger emnet

17utenBil

Anbefalte innlegg

jeg skal ikke ha den før til høsten, men men. jeg tenkte det hadde vært litt lurt å vite hva jeg skal være på ut shick etter :P

men så lurete jeg på om det var noen her som kunne annbefale no etter kvalitet og pris har ca 50 - 60 tusen å bruke på bilen når den tid kommer :P . en grei ungdoms bil med litt hk under panseret :P

Lappen kommer :/

bilen kommer :/

i oktober 05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....hva slags type bil kunne du tenkt deg?

"Golf"-type? Liten bil med fire dører? Stor bil med fire dører? Liten bil med to dører og to seter? Liten bil med to dører og "fire" seter? Stor bil med to dører og "fem" seter? Bil med lasteplan? Bil med lasterom? Bil som snurrer slenger med rompa når du gir gass eller bil som går rett fram når du gir gass? Bil du kan fikse og reparere selv? Eller bil du ikke trenger å fikse eller reparerei det hele tatt?

Hjelp oss litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 17utenBil

en grei ungdoms bil med litt hk under panseret :P

Det er det alle ungdommer ønsker seg det og siden alle kjøper Golf II 1.6 så tror jeg det er bilen midt i blinken for deg.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de her passer sikkert ikke til dine kriterier, men her er i hvertfall mine forslag:

- Renault Laguna.

- Bmw 318.

- Bmw 520.

- Chrysler Neon.

- Ford Mondeo.

- Honda Civic.

- Mercedes 300E.

- Mitsubishi Sigma.

- Nissan Primera.

- Opel Calibra.

- Opel Tigra.

- Peugeot 406.

- Saab 900.

- Saab 9000 Turbo.

- Audi 80.

- Audi 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville valgt en 89-91 modell Honda CRX som nevnt over...

Mye hk på liten bil: 125hk (130 uten kat.)

vekt: rett under 800 kg hvis jeg ikke husker feil.

0-100 på 8 sekunder:D

De er også tøffe og se på og du får veldig mye styling og annet stash til den....

Minuset er at det er feilhjulstrekk

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by krt_

Er bmw noe bra valg? Jeg skal kjøpe meg bil snart og har lurt litt på en bmw 318 95mod. Men min far sier at jeg er teit hvis jeg kjøper den siden det er dyrt for deler osv. Er bmw et dummere valg enn f.eks mazda 626?

For meg hadde det ikke vært ett valg en gang. Du merker kvalitets forskjellen med en gang du åpner døra. Men ville heller gått for en 320, litt tøffere lyd og litt mer ponnier..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider