gtpassat Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Hva er dett for et misfoster?? Noen som har info? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 se ut som en proto-type av en beachbuggy sak eller noe. Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Ekke det den der PARIS-DAKAR bilen ? Som hu kvinnfolket skal kjøre ? Tror det. =) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Les om den bilen her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 jeg vil ha den blå bilen som står bak der!!! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by Silverboy jeg vil ha den blå bilen som står bak der!!! hehe me too:D duplo power Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 TDI .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 VW Froggy ;) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheaper Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Du lurte heter bilen VW Tarek og er en overgangsbil som skal brukes i Rally Dakar intill Touareg-racerbilen er ferdig... "Kvinnfolket" som forøvrig er en av de beste Dakar sjåførene som finnes, og heter Jutta Kleinschmidt...Det som er viktig og huske på er at denne bilen skal være lett og robust, ikke komfortabel og pen....det er derfor den er laget slik, og ikke som En GolfIV eller en Corrado f.eks..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Frk. Kleinscmidt vant faktisk dette Rallyet i 2001 leste jeg her om dagen ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheaper Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Loppa Frk. Kleinscmidt vant faktisk dette Rallyet i 2001 leste jeg her om dagen ;) Stemmer det, men da kjørte Kleinschmidt for Mitsubishi i sin spesialbygde Pajero...men nå som hun kjører for VW er det jo mer spennede og følge med... Det blir omtrent som med Formel1 (selv om jeg ikke er noen stor fan av det). At Michael Shumacher kjører for Ferrari, passer ikke. Men at broren kjører for BMW det passer... Tyskere for et tyskt produkt!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Noen sier Tarek og andre sier Desert Nardo Kommentatoren på Eurosport brukte vel begge deler... Sannheten er at bilen er basert på et buggychassi VW racing kjøpte fra USA. Smart måte å samle erfaring på til Touareg-satsingen! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 "Hva i H***** er dette?" --- En bil? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg