Gå til innhold

2005 Porsche TechArt 911 Carrera S

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

355hk ved 6600rpm (400 NM ved 4600rpm) med en vekt på 1420kg gjør den 0-100 på ca 4,2 sek og en topphastighet på over 290km/h.

Pen

techartcarreras05_01.JPG

Rask

techartcarreras05_02.JPG

Rent utseende

techartcarreras05_04.JPG

Uvanlig eksos

techartcarreras05_08.JPG

Bestilles her

http://www.techart.de/homee_gesamt.htm :D

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten var fet... veldig fet!

Bakparten mangler noe, som Dodgy sier, en vinge... bare en liten diskrèt en hadde gjort seg. Blir for "rett-ned" nå.

Er ikke noe super-fan av Porsche, men er jo fine biler og denne hadde jeg veldig sansen for. Endelig runde lykter igjen!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Fronten var fet... veldig fet!

Bakparten mangler noe, som Dodgy sier, en vinge... bare en liten diskrèt en hadde gjort seg. Blir for "rett-ned" nå.

Er ikke noe super-fan av Porsche, men er jo fine biler og denne hadde jeg veldig sansen for. Endelig runde lykter igjen!

Nå har vel den bilen her sånnt massivt fett luftinntak / vinge som kommer opp når den passerer 80 eller noe...

så nei, den trenger ikke vinge

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Nå har vel den bilen her sånnt massivt fett luftinntak / vinge som kommer opp når den passerer 80 eller noe...

så nei, den trenger ikke vinge

:)

Det var egentlig det jeg trodde, men det ser allikevel litt tomt ur bak der når man kjører under 80 eller står stille. ;)

Men men, kunne jo hatt en sånn.

Tror jeg skal kjøpe meg en når jeg er 40 år og har tjent meg rik på internett-business.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider