Gå til innhold

Min nye bil: 2000mod BMW 320i E46

Ranger emnet

e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-bergen

Kilronan: Nok et spørsmål ang de angeleyesene :)

Når jeg har åpnet lykten for å få montert de angeleyesene (skjer vel en gang over nyttår, tenkte å gå for de som du har. Har lest en del på nettet, og de virker som det beste alternativet) vil det da i samme slengen vært plass inni lykten til å slenge inn et sånt titan-innsats?

Ja, denne "titan"-innsatsen er bare en sølvfarget utgave av den (sorte) som sitter standard i lykta. Bare å dra den ut og sette inn en ny.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her har det vært liten aktivitet den siste tiden gitt! :)

Har ikke hatt så veldig mye å si...

Siste nytt er vel at bilen fremdeles trenger nytt batteri, har ikke giddet å bytte enda... bestiller mest sannsynlig et Odyssey batteri... klargjør bilen til den gangen eg får råd til skikkelig bilstereo...

Et annet problem eg har merket meg er at bilen "har problemer med å varmes opp". Temp viseren i dashen går vanligvis ikke opp til normaltemp under kjøring, men hvis jeg står i ro og gir bilen 3-4min på tomgang går den greit opp til normaltemp. Deretter går den ned igjen når jeg begynner å kjøre... Irriterer litt... Jeg får varmluft ut av klimaanlegget, så bilen blir jo tydeligvis varm.... Noen sensor som kan ha røket da? Noen erfaringer, tips?

Ellers skal bilen inn til inspeksjon snart, og vinteren har heldigvis vært uten store problemer. Bilen har overrasket veldig positivt på vinterføre...

Til slutt sitter jeg og vurderer hvilke nye lykter jeg skal bestille... Jeg skal ha angeleyes, det er jo bankers, men problemet er jo nesten resten av lyktene... vet ikke helt hva jeg skal bestille... hvite lykter, grå, klarglass? Kromlook? Bilen min har jo krompakken, så kanskje det blir bra med kromlook? Har heller ikke lyst på sånn über-harry rånelook... Tips og synspunkter mottas med takk...

Har lyst på følgende felger til bilen, men vet ikke om de leveres til BMW, og om de gjør det, er det ikke sikkert jeg har råd til det :)

Imager.dll?Image=C:\www\expublisher\archive\11\09-welin504c.jpg&Width=300&Height=300&Compression=80

Welin 504C felger...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet problem eg har merket meg er at bilen "har problemer med å varmes opp". Temp viseren i dashen går vanligvis ikke opp til normaltemp under kjøring, men hvis jeg står i ro og gir bilen 3-4min på tomgang går den greit opp til normaltemp. Deretter går den ned igjen når jeg begynner å kjøre... Irriterer litt... Jeg får varmluft ut av klimaanlegget, så bilen blir jo tydeligvis varm.... Noen sensor som kan ha røket da? Noen erfaringer, tips?

Hold igjen litt da karer! Så fort som dere driver og poster svar her, rekker jeg ikke lese igjennom alt! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sånn ut ja. Prøv å skifte den, kurrant jobb.

Det er nemlig her NAF bruktbilgaranti slår til :) Jeg har garanti på bilen ut april skjønner du. Har fått bestilt Inspeksjon II hos BMW på førstkommende onsdag, og ber de se på problemet samtidig, og finne feilen... deretter kjører jeg inn til NAF og får fikset problemet, helt gratis :)

Har det noe å si for "diagnosen deres" at bilen aldri har kokt over? "Burde" den ikke det hvis termostaten er gåen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider