remy Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 Poster noen bilder som jeg sa jeg skulle gjøre :-) Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 jaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet April 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 her kommer et Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet April 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 g Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 15, 2002 Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 Og hva gjør så den herren der nede???? Hadde ikke vært vondt med en tur ditt, nei! :cool: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet April 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 På denne ene bilforretningen (som ikke er stor engang) fotalte selgeren meg at de selger ca 10 supraer i uken. Mere bilder er å finne på http://www.solong.cjb.net og her nede er det så mye sportsbiler at det er helt latterlig. Jeg er her nede for å studere så vet du det. En 94 - 98 mod supra koster 120 000 +\- og en 2000 med tv, navigasjon, dvd etc koster en 160 000. En sky line medd trim chip, effektanelgg får du for 160 000 - 200 000 for en 1998 - 2001 mod, og de er RÅERE en supra :-) Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet April 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 Men, det er da noko Ferrairer her oxo.. Feks denne : Ser du hva det er??? Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 15, 2002 Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 jesus....jeg vil komme dit når jeg dør... ikke himmelen!! eller kansje det er himmelen?wtf? wtf? wtf? morph Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 15, 2002 Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 LOL, Marius! Ja det må da bli kjedelig å komme hjem til Norge, hvis du noen gang gjør det dahhh LOL Sikkert noe for en hver smak der nede. :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet April 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 ! GT3 Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 15, 2002 Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 Originally posted by marius jesus....jeg vil komme dit når jeg dør... ikke himmelen!! eller kansje det er himmelen?wtf? wtf? wtf? morph jeg vil komme til helvete... å kjøre som en jævel :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg