CrZy_T Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Nå er det over et år siden jeg har driti. Seriøst? jeg dret for ca. 1 1/2 dag siden, men jeg har ikke dreti siden ifjor........;) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Godt nyttår alle japp! mvh OZzzt zzzz - som fikk den etterlengta snøen i natt... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Originally posted by famir Hahaha, den hybelen der så lei ut! Er ikke hjemme hos deg dette Otto? Nei, det er ikke hos meg, men jeg var der da det skjedde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Godt nytt år!! :) Litt sein ja :p Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg