Mr. Bollocks Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Jeg betalte årskontigenten på 350,- i be-4-you.com club i midten av November, men har enda ikke fått noe e-postadresse, klistremerke i posten etc etc.....:( Jeg har sendt mail om dette for 2-3 uker siden, men ingen svarer, så det eneste jeg har fått er en regning som for lengst er betalt. Jeg begynner å bli vred!!!:mad: Har dere andre medlemmer (hvis det er noen her da) fått noe i posten??? Ja jeg har kvittering liggende!!!!!!!!!!!!!!! Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Ikke fått noe som helst enda nei. Men det er det sikkert ingen som har fått. Ha tålmodighet så er jeg sikker på at vi får tingene våre. Er jul nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg