Gå til innhold

div klokker på gt-x/gt-r

Ranger emnet


thoing

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe, jeg har bestillt endel ting til motoren bla, litt hemelig enda da bilen skal total ombygges i vinter, dette er min første mazda har tidligere hatt cosworth,audi og bmw turbo så dette kan nok bli spennende;) håper du ikke syntes jeg var kjip nå men bilder kommer etterhvert

 

:D :D :D

-91 Gtx (litt ekstra hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thoing

Hehehe, jeg har bestillt endel ting til motoren bla, litt hemelig enda da bilen skal total ombygges i vinter, dette er min første mazda har tidligere hatt cosworth,audi og bmw turbo så dette kan nok bli spennende;) håper du ikke syntes jeg var kjip nå men bilder kommer etterhvert

 

:D :D :D

 

Høres spennede ut.... :D

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ny turbo ja, holder på i disse dager å bestille ny men som sagt tidligere er dette min første mazda så ting tar litt tid å finn ut av, hvem som har hva og hvor man skal bestille dette... noen som har råd?? trenger bla eksos har tidligere alltid brukt svendsen eksos til dette, men har søkt endel på forumet ang eksos til våre biler og der ser jeg at mange fraråder svendesen... så jeg sliter litt der foreløbig, mulig det må bli en englands tur:D

-91 Gtx (litt ekstra hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thoing

blir ny turbo ja, holder på i disse dager å bestille ny men som sagt tidligere er dette min første mazda så ting tar litt tid å finn ut av, hvem som har hva og hvor man skal bestille dette... noen som har råd?? trenger bla eksos har tidligere alltid brukt svendsen eksos til dette, men har søkt endel på forumet ang eksos til våre biler og der ser jeg at mange fraråder svendesen... så jeg sliter litt der foreløbig, mulig det må bli en englands tur:D

 

Er på jakt etter eksos til GT-R'en min også, men vet ikke helt hva eg skal velge....

Mazdafun har jo et spesialbygd Ferritaanlegg som han selger, lurer på å bestille meg dette!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thoing

ja jeg har fått med meg dette, har forstått det slik at han er en liten guru:) det kommer nok til å trenges innimellom, men får ikke tak i han, har prøvd både mail og pm....

 

Ok! Han pleier nå å svar på begge deler ganskje raskt, mulig han er på reise. Du må si fra hvis du finner et annet eksosalternativ!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår