thoing Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 skal montere klokker i bilen min, noen som har gjort dette selv og har bilder?? turbotrykk oljetrykk oljetemp Hvor kan jeg få kjøpt dette.... Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 du kan jo se om du finn en universal a-stolpe holder, eller en som faktisk er laga til bilen, skal finne meg noe sånt jeg også.. :) Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Kollevold Har akkurat bestilt meg den a-stolpe holderen for 3 målere nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 thanx akkurat bestilt en hel masse derfra nå Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by thoing thanx akkurat bestilt en hel masse derfra nå Hej, Er det lov å spørre om hva du har bestilt? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hehehe, jeg har bestillt endel ting til motoren bla, litt hemelig enda da bilen skal total ombygges i vinter, dette er min første mazda har tidligere hatt cosworth,audi og bmw turbo så dette kan nok bli spennende;) håper du ikke syntes jeg var kjip nå men bilder kommer etterhvert :D :D :D Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by thoing Hehehe, jeg har bestillt endel ting til motoren bla, litt hemelig enda da bilen skal total ombygges i vinter, dette er min første mazda har tidligere hatt cosworth,audi og bmw turbo så dette kan nok bli spennende;) håper du ikke syntes jeg var kjip nå men bilder kommer etterhvert :D :D :D Høres spennede ut.... :D Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Ja hvi får se hva vinteren bringer, skal iallfall igang med å forsterke motoren nå;) ;) så får vi se hva som skjer men er langt igjen, har satt som mål å ha bilen klar til mai med "endel mer effekt":D Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Ok.. Går ut ifra at du har planer om bl.a ny turbo også? Originalturboen klarer vel ikke så mye mer enn 230 hk? Med mindre du har planer om en GT-R turbo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 blir ny turbo ja, holder på i disse dager å bestille ny men som sagt tidligere er dette min første mazda så ting tar litt tid å finn ut av, hvem som har hva og hvor man skal bestille dette... noen som har råd?? trenger bla eksos har tidligere alltid brukt svendsen eksos til dette, men har søkt endel på forumet ang eksos til våre biler og der ser jeg at mange fraråder svendesen... så jeg sliter litt der foreløbig, mulig det må bli en englands tur:D Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by thoing blir ny turbo ja, holder på i disse dager å bestille ny men som sagt tidligere er dette min første mazda så ting tar litt tid å finn ut av, hvem som har hva og hvor man skal bestille dette... noen som har råd?? trenger bla eksos har tidligere alltid brukt svendsen eksos til dette, men har søkt endel på forumet ang eksos til våre biler og der ser jeg at mange fraråder svendesen... så jeg sliter litt der foreløbig, mulig det må bli en englands tur:D Er på jakt etter eksos til GT-R'en min også, men vet ikke helt hva eg skal velge.... Mazdafun har jo et spesialbygd Ferritaanlegg som han selger, lurer på å bestille meg dette! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 ja jeg har fått med meg dette, har forstått det slik at han er en liten guru:) det kommer nok til å trenges innimellom, men får ikke tak i han, har prøvd både mail og pm.... Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by thoing ja jeg har fått med meg dette, har forstått det slik at han er en liten guru:) det kommer nok til å trenges innimellom, men får ikke tak i han, har prøvd både mail og pm.... Ok! Han pleier nå å svar på begge deler ganskje raskt, mulig han er på reise. Du må si fra hvis du finner et annet eksosalternativ! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 skal ned til svendsen eksos på onsdag, får se hva vi kommer frem til kan sende dg pm etter det jeg Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Vil anbefale deg å bestille turbo igjennom turboservice. Får satt på ny GReddy-turbo fra dem i disse dager, på min GT-R, denne kommer til å bli en slager. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg