Darkstar Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by Zwan Vil anbefale deg å bestille turbo igjennom turboservice. Får satt på ny Greddy-turbo fra dem i disse dager. på min GT-R, denne kommer til å bli en slager. :D Hvilken Greddy turbo er dette da(sepcs)? Pris? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 høres meget intresangt ut, hvor stor er denne, type??? har du no mail addr Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Dette er en GReddy TD-04. Jeg bestilte turboen igjennom Turboservice , og fikk dem til å high-flow prepparere den, samt tilpasse den til motoren min. Dette er en turbo som er god for ca. 300 hk. Det du trenger, er nye oljerør, få sveiset to nye flenser (550,- pr stk) og en adapterskive mellom turbo og manifold. Denne skiven fulgte med, men måtte bearbeides en del. Hele greia kommer på ca. 13000,- Ser crazytuning selger denne turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 flott sitter med de på tlf nå, så får vi se hva de kan hjelpe meg med, takk Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Zwan Kollevold Har akkurat bestilt meg den a-stolpe holderen for 3 målere nå. Hvilke merke er det på målerene dine? Noen som kan anbefale måler til en ok pris (ikke koster skjorta) som fungere greit? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 autometer har målere til fine priser, er gode også.. ikke sånn biltema billige, men billigere en hks og greddy.. :D Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Gt-xxx autometer har målere til fine priser, er gode også.. ikke sånn biltema billige, men billigere en hks og greddy.. :D Takker! Hvem forhandler Autometer i Norge da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Darkstar Hvilke merke er det på målerene dine? Noen som kan anbefale måler til en ok pris (ikke koster skjorta) som fungere greit? Hej, Har ikke kjøpt meg målere ennå. Vurderte å slenge med Revotec sine målere fra Kollevold, men fant ut at det ble for dyrt. (Ca. 800,- for instrumentet, + 800,- for føleren) Har planer om å bestille målere fra Sverige i stedet, har en kamerat som har målere fra realcar.se. Disse fungerer fint, og koster ca. 5-600,- pr. stk, + 250,- i frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Zwan Hej, Har ikke kjøpt meg målere ennå. Vurderte å slenge med Revotec sine målere fra Kollevold, men fant ut at det ble for dyrt. (Ca. 800,- for instrumentet, + 800,- for føleren) Har planer om å bestille målere fra Sverige i stedet, har en kamerat som har målere fra realcar.se. Disse fungerer fint, og koster ca. 5-600,- pr. stk, + 250,- i frakt. Er vel AutoGauge Realcar selger, eller solgte. Ser i siste Bilsport at de har begynt med andre målere(husker ikke navnet). Har hørt at AutoGauge ikke skal være allverdens å satse på, mener å ha lest dette her på forumet et sted. Noe med at følerene er de samme som på biltema målere og ikke av særlig kvalitet. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Darkstar Er vel AutoGauge Realcar selger, eller solgte. Ser i siste Bilsport at de har begynt med andre målere(husker ikke navnet). Har hørt at AutoGauge ikke skal være allverdens å satse på, mener å ha lest dette her på forumet et sted. Noe med at følerene er de samme som på biltema målere og ikke av særlig kvalitet. Mulig det. En kamerat av meg, har som sagt turbotrykksmåler og oljetrykksmåler + føler fra R-performance fra realcar.se. Han hadde samme kategori målere fra HKS før, på samme bilen, og det er/var ikke noen form for misvising mellom disse to målerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hei. Autodeler i bergen selger autogauge instrumenter. Det gjør også bilextra kjeden tror jeg. Har greddy instrumenter i A stolpen på GTR'en min, Har montert Autogauge olje og turbotrykksmåler i en 323 Lx /GTX. Synes no at til prisen ser de virkelig bra ut. Kvaliteten vet jeg igunn ikke, da de akkurat er montert. Men er det så nøye da? Om oljetrykket viser 0,1b feil feks? Når du sitter den inn så ser du jo hva den vanligvis ligger på, og viist plutselig oljetrykket aviker kraftig fra dette, så er det noe som er FUCKET! okey? Samme gjelder jo turbotrykksmåleren. Testet forresten autogaugen i gtr og, og de visste det samme. Prisene var biilig også, mener ca 250kr for turbotrykk. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Zwan Mulig det. En kamerat av meg, har som sagt turbotrykksmåler og oljetrykksmåler + føler fra R-performance fra realcar.se. Han hadde samme kategori målere fra HKS før, på samme bilen, og det er/var ikke noen form for misvising mellom disse to målerne. Ok! Høres bra ut! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by MazdaLaVista Hei. Autodeler i bergen selger autogauge instrumenter. Det gjør også bilextra kjeden tror jeg. Har greddy instrumenter i A stolpen på GTR'en min, Har montert Autogauge olje og turbotrykksmåler i en 323 Lx /GTX. Synes no at til prisen ser de virkelig bra ut. Kvaliteten vet jeg igunn ikke, da de akkurat er montert. Men er det så nøye da? Om oljetrykket viser 0,1b feil feks? Når du sitter den inn så ser du jo hva den vanligvis ligger på, og viist plutselig oljetrykket aviker kraftig fra dette, så er det noe som er FUCKET! okey? Samme gjelder jo turbotrykksmåleren. Testet forresten autogaugen i gtr og, og de visste det samme. Prisene var biilig også, mener ca 250kr for turbotrykk. Ok! Ja, nøyer meg nok med noen forholdsvis billige instrumenter eg også. Får sjekke ut Autodeler og Bilxtra. Hvilken a-stolpe holder har du brukt? Noen bilder av monteringen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hei! Jeg hadde Auto Gauge i gamlebilen. Turbotrykkmåleren hadde bra utseende og funket veldig bra. Anbefales! Mekonomen i Haugesund selger A-stolpe holder for 3 klokker for 395,- for den som leter etter det. -R-:cool: Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Zwan Hej, Har ikke kjøpt meg målere ennå. Vurderte å slenge med Revotec sine målere fra Kollevold, men fant ut at det ble for dyrt. (Ca. 800,- for instrumentet, + 800,- for føleren) Har planer om å bestille målere fra Sverige i stedet, har en kamerat som har målere fra realcar.se. Disse fungerer fint, og koster ca. 5-600,- pr. stk, + 250,- i frakt. En liten edit: Fant en engelsk side som selger revotec-målere, til 4-500 kr pr. stk. Tror heller det kan bli disse på meg. :rolleyes: Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg