Gå til innhold

div klokker på gt-x/gt-r

Ranger emnet


thoing

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er en GReddy TD-04. Jeg bestilte turboen igjennom Turboservice , og fikk dem til å high-flow prepparere den, samt tilpasse den til motoren min. Dette er en turbo som er god for ca. 300 hk. Det du trenger, er nye oljerør, få sveiset to nye flenser (550,- pr stk) og en adapterskive mellom turbo og manifold. Denne skiven fulgte med, men måtte bearbeides en del.

Hele greia kommer på ca. 13000,-

 

Ser crazytuning selger denne turboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Darkstar

 

Hvilke merke er det på målerene dine?

Noen som kan anbefale måler til en ok pris (ikke koster skjorta) som fungere greit?

 

Hej,

 

Har ikke kjøpt meg målere ennå. Vurderte å slenge med Revotec sine målere fra Kollevold, men fant ut at det ble for dyrt. (Ca. 800,- for instrumentet, + 800,- for føleren)

Har planer om å bestille målere fra Sverige i stedet, har en kamerat som har målere fra realcar.se. Disse fungerer fint, og koster ca. 5-600,- pr. stk, + 250,- i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zwan

 

Hej,

 

Har ikke kjøpt meg målere ennå. Vurderte å slenge med Revotec sine målere fra Kollevold, men fant ut at det ble for dyrt. (Ca. 800,- for instrumentet, + 800,- for føleren)

Har planer om å bestille målere fra Sverige i stedet, har en kamerat som har målere fra realcar.se. Disse fungerer fint, og koster ca. 5-600,- pr. stk, + 250,- i frakt.

 

Er vel AutoGauge Realcar selger, eller solgte. Ser i siste Bilsport at de har begynt med andre målere(husker ikke navnet).

 

Har hørt at AutoGauge ikke skal være allverdens å satse på, mener å ha lest dette her på forumet et sted. Noe med at følerene er de samme som på biltema målere og ikke av særlig kvalitet.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

 

Er vel AutoGauge Realcar selger, eller solgte. Ser i siste Bilsport at de har begynt med andre målere(husker ikke navnet).

 

Har hørt at AutoGauge ikke skal være allverdens å satse på, mener å ha lest dette her på forumet et sted. Noe med at følerene er de samme som på biltema målere og ikke av særlig kvalitet.

 

Mulig det. En kamerat av meg, har som sagt turbotrykksmåler og oljetrykksmåler + føler fra R-performance fra realcar.se. Han hadde samme kategori målere fra HKS før, på samme bilen, og det er/var ikke noen form for misvising mellom disse to målerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Autodeler i bergen selger autogauge instrumenter. Det gjør også bilextra kjeden tror jeg. Har greddy instrumenter i A stolpen på GTR'en min,

Har montert Autogauge olje og turbotrykksmåler i en 323 Lx /GTX. Synes no at til prisen ser de virkelig bra ut. Kvaliteten vet jeg igunn ikke, da de akkurat er montert. Men er det så nøye da? Om oljetrykket viser 0,1b feil feks? Når du sitter den inn så ser du jo hva den vanligvis ligger på, og viist plutselig oljetrykket aviker kraftig fra dette, så er det noe som er FUCKET! okey?

Samme gjelder jo turbotrykksmåleren. Testet forresten autogaugen i gtr og, og de visste det samme.

Prisene var biilig også, mener ca 250kr for turbotrykk.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zwan

 

Mulig det. En kamerat av meg, har som sagt turbotrykksmåler og oljetrykksmåler + føler fra R-performance fra realcar.se. Han hadde samme kategori målere fra HKS før, på samme bilen, og det er/var ikke noen form for misvising mellom disse to målerne.

 

Ok! Høres bra ut!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MazdaLaVista

Hei. Autodeler i bergen selger autogauge instrumenter. Det gjør også bilextra kjeden tror jeg. Har greddy instrumenter i A stolpen på GTR'en min,

Har montert Autogauge olje og turbotrykksmåler i en 323 Lx /GTX. Synes no at til prisen ser de virkelig bra ut. Kvaliteten vet jeg igunn ikke, da de akkurat er montert. Men er det så nøye da? Om oljetrykket viser 0,1b feil feks? Når du sitter den inn så ser du jo hva den vanligvis ligger på, og viist plutselig oljetrykket aviker kraftig fra dette, så er det noe som er FUCKET! okey?

Samme gjelder jo turbotrykksmåleren. Testet forresten autogaugen i gtr og, og de visste det samme.

Prisene var biilig også, mener ca 250kr for turbotrykk.

 

Ok! Ja, nøyer meg nok med noen forholdsvis billige instrumenter eg også. Får sjekke ut Autodeler og Bilxtra.

 

Hvilken a-stolpe holder har du brukt? Noen bilder av monteringen?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zwan

 

Hej,

 

Har ikke kjøpt meg målere ennå. Vurderte å slenge med Revotec sine målere fra Kollevold, men fant ut at det ble for dyrt. (Ca. 800,- for instrumentet, + 800,- for føleren)

Har planer om å bestille målere fra Sverige i stedet, har en kamerat som har målere fra realcar.se. Disse fungerer fint, og koster ca. 5-600,- pr. stk, + 250,- i frakt.

 

En liten edit: Fant en engelsk side som selger revotec-målere, til 4-500 kr pr. stk. Tror heller det kan bli disse på meg. :rolleyes:

 

Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår