PoloDude Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Er det noen av dere Passatdudene som har en frontfanger ekstra? Dvs fetteren min har vært en tur i grøfta og trenger en fanger...enten den org eller en stylingfanger.......... PM meg hvis noen har....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Dere som er "inn" i Passat verden vet sikkert om noen pene fronter til denne typen.......jeg har sett noen selv men hvis noen gidder å legge ut noen bilder av styling fronter og med produsent nevnt også...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg