Gå til innhold

snuten på polarsenteret... (Opprettelse av dedikert sladdeplass? )

Ranger emnet

jossa

burde staten opprette en deddikert plass for sladding herjing der førere kan herje...  

46 stemmer

1. 1. burde staten opprette en deddikert plass for sladding herjing der førere kan herje...

• JA!
      39
    • nei.. bil skal ikke brukes sån...
      1
    • både og.. synes bilførerne skal betale selv da det ikke er staten sin oppgave.. (oppgaven e operahus å fancye middaga på slottet)
      6

Anbefalte innlegg

jeg å 2 kompiser sto å prata me en mann å ei dame på parkeringsplassen forran europris der... å så kom snuten å beskylte oss for sladding å herjing.. er dere på forumet eller noen som kjenner de... de kjørte hvær sin bmw..

lurer bare syyyykt på ossen det gikk med lappen.. siden de ikke hadde noe på oss lot de oss kjøre men de holdt igjenn de andre.. truet med fører kort beslag... å ville på død å liv se på kameraet til kompisen min.... men han nekta dem det enda de pressa på .. men han nekta TOTALT! å da kunne de ikke si mere... så de lot oss kjøre..

jeg prøvde snakke bil med han eldre politi mannen mens hun unge sto å var sur på ho dama i bmw.... sa: "du e det sant at politiet har en sån politi versjon av mondeo'en" sa jeg å pekte bort på bilen som sto parkert bak den ene bmw'n... "d e en FOCUS..." sir han litt sur nesten lei seg ... satan det va litt flaut da .. å jeg tenkte jeg hadde drette på draget da! :D hehe men fikk låv å kjøre..

...

uansett lurer på hvodan det gikk med lappen til de 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at jeg svarte alternativ 3 der ja.. men det er kun fordi at jeg syns staten og oss bil intr folk kan "spleise" på det.. med tanke på at det er jo tross alt vi som allerede betaler for det jævla opera bygget så..hehe :)

men hadde man fått hver en kommune til å bli enig om et spleiselag med rånerane og evt andre bil gale folk på å fixe en slik plass som kunne brukes sommer som vinter så hadde det nok blitt bra ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så lett å finne seg en sån plass.. taxi sjåfører å vektere ringer snuten å VIPS... må jo ha en plass som kan untaes fra deler av veitrafikk loven (den om sladding å burning å kansje 80 sone vist plassen tilater det)..

å det er da MASSE! plass som kunne vært rydda å asfaltert .. til nød grus lagt å ingjæra... men men... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å en ting til til det som var over.. kansje politiet å rånere bilister å bil intereserte generelt sett kunne blidd venner?.. så de ikke trengte være så satans sur på deg uansett hva som sjer..

litt son som i tokio .. byen er delt inn i sektorer som der er ett vist antall poleti i.. alle i den sektoren kjenner de å de kjenner alle.. å verst av alt det funka vistnokk.. der var respekt for loven .. greit nokk at du blir banka opp av snuten dær nede.. men prinsippet er ikke så dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaT

er da ikke så vansklig å finne plasser å sladde på som man kan være i fred på...

hvorfor skal man bruke penger på dette?

og hvorfor gidde å bruke krefter på noe man ikke får igjennom uansett...

1. nei men som man får holde på så lenge man vil å når man sjøl måtte ønske..

2. vel... å få "herjing" under "kontrolerte" former slik at ikke politiet trenger å bruke til å penger på dette er ikke dumt.. samt at man kan øve/leke uten å være små redd får at den bilen dær borte skal være en sivil bil.. pluss en fin bi virkning.. at ikke lille jonas på 6-7 kommer i veien for hekken på audien... (sikkerhet anyone?)

3. tja sjønner deg.. MEN de som fikk bygd den første fotballhallen/idretsanlegget dreiv jo pioner arbeid.. se hvor mange som bygges nå... å det satses jo aktivt på å bygge me statlig å privat støtte... henge opp plakater/reklame på en eventuell lukket plass får å få ned kostnadene er ikke nødvendigvis noe dumt..relevant reklame.. tilbud på mekonomen å mat på den lokale bensinstasjonen... ETC.

jaja ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider