Gå til innhold

Bilforumet = orginal bilforum??

Ranger emnet

bmw sport

Anbefalte innlegg

Dere har masse inslag hvor dere skriver negativt om bil som er stayla ihjel....og at bilene er fulle av plastikk o.s.v.

Dere høres jo nesten ut som farfar`en min. Han sier akkurat det samme. Uff sette på sån ny støtfanger foran i glassfiber som bare dunker nedi alle fartsdumper. Dere må jo bare hate treff som gatebil og autofil messa o.s.v. Bilene til powerzone må jo også være skrekken. Mener dere at vis man bytter til hviteblinker + kjøper noe momo felger eller lignende så har man gjort nok med bilen??

Kan ikke dere poste noe bilder av noe fete biler eller som dere syns er fete??

Personlig syns jeg at man ikke bør poste bilder av biler man ikke liker for så å mobbe de. Tenk en dag vis din bil blir posta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok ganske så delte meninger om akkurat dette her.

Jeg er en av de som MYE HELLER setter på masse "plastikk" på bilen min i stedet for å bruke opp masse $$$ på motor. Men her er det mange som er uenige med meg og heller bruker penger på motor før utseende. Hver sin smak, og her inne på bilforumet er det mange av begge slag. BÅDE "plastikk" folk og motor folk.

:D

(dessuten mener jeg det er STOR forskjell på å sette på en ny front og å STYLE ihjel en bil..... Med for mye styling så ja da vil jeg si den blir overstylet...eller "stylet ihjel" om du vil... alle vet vel hvem bil jeg tenker på om jeg sier sort BMW Cab.... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes 2 måter å style biler på...

Motorsport,. som i det heletatt har en BETYDNING med stylinga si. eller overdreven råne styling!!

Hos meg er IKKE overdrevent senka biler, Super sota ruter, Neon lys under bila,... og en masse unødvendige STYGGE spoilere og annet faen som har null betydning velkommen på mine biler!!

Jeg bygger etter motorsport! Bilen skal i det heletatt kunne BRUKES:.. ikke bare se KUL ut hos alle andre slik at den patetiske lille dritten av en eier skal få status hos alle andre rånerne!

Dette er ikke no MUJAFFA in real life oplegg ass!!

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smaken er som baken, den er delt. å det synes jeg alle skal respektere.

jeg personelig synes det er kult når folk gjør litt ut av bila sine.

bygger dem om til noe helt rart no.

jeg kan synes det er kult, men jeg vil nødvendigvis ikke ha noe sånt selv.

eks å bygge om en golf 2 til golf 4 med fult drivverk, interør så langt det lar seg gå.

ikke noe jeg vil ha.

men konseptet er jo fiffig.

når noen kommer med en eks saab 9000 med GT-vinge....så for all del...man må jo trekke på smilebåndet bare....

ihvertfall ikke vits å høgge ned på en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw sport

Dere har masse inslag hvor dere skriver negativt om bil som er stayla ihjel....og at bilene er fulle av plastikk o.s.v.

Kan ikke dere poste noe bilder av noe fete biler eller som dere syns er fete??

Personlig syns jeg at man ikke bør poste bilder av biler man ikke liker for så å mobbe de. Tenk en dag vis din bil blir posta...

Det er 1500 medlemer her, alle har forskjellig smak, noen elsker overdrevent mye styling, andre hater det, og noen er midt i mellom ;)

Meninga er at folk skal få si meninga si ;)

Og hvis noen ikke tåler å få kritikk på bilen sin, ja da bør de kjøpe seg en bil som ikke synes ;)

Jeg er en av dem som velger funksjon føre form. Og jeg foretrekker stil-rent utseendet. Andre er totalt uenig med meg, og det ser jeg på som en positiv ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det kan være ok at folk har litt spesielle biler som gjør at sånne som meg

får noe å se på i trafikken.

Men selv er jeg ikke så glad i alt for mye plastik. Det blir fort rånete (etter min mening).

Da jeg liker best type biler som er litt diskret stylet sånn at du ser

det er noe spesielt med bilen,

men er ikke helt sikker på hva.

Hvis man kjøper skikkelig bil, så trenger de jo knapt nok styling.

Litt senking og store felger (innen rimelighetens grenser) burde egentlig være nok.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fyren har unektelig ett godt poeng.

En god del folk innpå her som får ståpels av nesten alt som har med styling og gjøre, spesielt om det ikke er helt etter deres smak og stil.

Min bil, mine penger sier nå bare jeg :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å se at folk er posetive til plastikk også. Kan være enig at med fete nye biler ikke trengs å stayles se på den nye gatibilen til MG...

Hadde vært litt kjedlig med disse treffene i strømmen vis alle hadde stilt med orginale biler...kunne lixom bare gå på en hvem som helst parkeringsplass.

Er helt enig i at vis man kjører biler det er gjort noe med må man også tåle kritikk( spesielt vi bmw eierer), men det går en grense mellom kritikk og uthening spør du meg. Blir litt feil vis de som har gjort mye med bilen ikke vil måte opp på treff får da blir de bare hengt ut. Syns man skal la folk gjøre det de vil med bilene sine. Og en annen ting som blir nevnt her at man vil ha en bil som går ann å kjøres, det er folk som ofte eier mer en en bil...en til show å og en til hverdag. Man bør kanskje bry seg litt mindre med stygge. man kjører den type bil man er..... Er du av typen som bare vil gli inn i mengden å glemt, eller vil man skille seg litt ut og bli husket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw sport

Det var godt å se at folk er posetive til plastikk også. Kan være enig at med fete nye biler ikke trengs å stayles se på den nye gatibilen til MG...

Hadde vært litt kjedlig med disse treffene i strømmen vis alle hadde stilt med orginale biler...kunne lixom bare gå på en hvem som helst parkeringsplass.

Er helt enig i at vis man kjører biler det er gjort noe med må man også tåle kritikk( spesielt vi bmw eierer), men det går en grense mellom kritikk og uthening spør du meg. Blir litt feil vis de som har gjort mye med bilen ikke vil måte opp på treff får da blir de bare hengt ut. Syns man skal la folk gjøre det de vil med bilene sine. Og en annen ting som blir nevnt her at man vil ha en bil som går ann å kjøres, det er folk som ofte eier mer en en bil...en til show å og en til hverdag. Man bør kanskje bry seg litt mindre med stygge. man kjører den type bil man er..... Er du av typen som bare vil gli inn i mengden å glemt, eller vil man skille seg litt ut og bli husket??

Så er det noen som blir glemt her også da......

Bruk gjerne meg som eksempel.. Jeg kjøpte meg bil etter hva pengene strekte seg til! Jeg KUNNE kjøpt en bil til 150K og stylet den for 80K, men jeg føler ikke at det er verdt det! Men at noen gjør det, det gjør ikke meg noe! :) Jeg koster gjerne også på bilen min litt etterhvert som nye penger siver inn, men ikke for mye.. Da bytter jeg heller bil oftere! ;)

Er ikke alle som absolutt vil stikke seg max ut heller....

Men husk, jeg synes det er kult at folk styler bilene sine, da jeg synes det ser unektelig fett ut (mange, ikke alle :D )..

Og viktigst, det kan jeg quote boxer på :

Originally posted by boXer

Og hvis noen ikke tåler å få kritikk på bilen sin, ja da bør de kjøpe seg en bil som ikke synes ;)

Det syntes jeg var godt sagt :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Ola nå er det vel ikke sånn at all kritikk som kommer er god kritikk. Mye av det som blir sagt er jo ren drit slenging. Hadde alle holdt seg til vanlig folkeskikk så hadde vi vel ikke trengt å ta opp dette "problemet" i hver "eneste" tråd?

Folk får gjerne komme med fornuftige synspunkter om bilen min, men om folk mener den er buttfucking ugly så vil ikke jeg høre om det med mindre jeg har bedt om å få vedkommendes mening.

Det er ikke så morro og få høre at det du har lagt mye penger og tid på ikke er noe særlig i andres øyne.

Sorry for sytinga, mener ikke å være sånn all-time syte bitch...

Jeg synes bare at en del tråder på forumet har hatt en negativ vinkling. Mulig det er for at alle andre enn vi som har tilgang på "is/snø lekebil" ( :les 4wd) :) begynner å bli gretten av å sitte inne foran skjermen? ;)

*jo mere vi er sammen jo gladere vi blir?* heheheh lol

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider