Gå til innhold

Bilforumet = orginal bilforum??

Ranger emnet

bmw sport

Anbefalte innlegg

whatever floats your boat :)

fleste her på forumet vil jo vise sin interesse for bil på en eller annen måte, motor, styling både utvendig og innvendig, understell, osv!

personlig så blir det (desverre for noen ;) ) for min del mest det utvendige det går på..

sikkert mange som gremmes når jeg sier:

styling before performance ;)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

når man spør om synspunkter må man tåle litt negativt også. ellers så kunne man jo bare spurt etter positive kommentarer hvis det er det eneste man tåler. men når man slenger dritt er det noe annet..

Hehe... godt skrevet ;) Skulle stått i ordboka under kritikk eller no den forklaringa der :)

Husk at konstruktiv kritikk ikke nødvendigvis må være subjektiv da.

Noen ganger er det greit å få en objektiv mening uten personlig "krydder" om dere skjønner hva jeg mener :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELE poenget er det boXer tidligere skrev!

"Og hvis noen ikke tåler å få kritikk på bilen sin, ja da bør de kjøpe seg en bil som ikke synes "

Er man redd for negativ kritikk, så la vær å spør om det da vel :)

Hondababe: skjønner hva du mener.. Det er vel kjipt å høre negative ting om "gullet" sitt :), men som man roper i skogen får man svar! :D En må lære seg å overhøre slikt! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Etter min menigen representerer den bilen man kjører den personen man er.. Noen er musegrå og kjedelige andre liker å synes i mengden.. Så enkelt er det..

Eller:

Noen er lekre og spreke i utgangspunktet, mens andre trenger MASSE sminke for å skjule at de er grå og dødskjedelige?

Hihi... jeg bryr meg ikke... sett på så mye plastikk dere vil for meg. Er glad at folk har forskjellig smak, ellers ville det vært forferdelig kjedelig. (og så ville det vært færre ting å le av..)

Men man får ikke nødvendigvis en racerbil dersom man putter masse plastikk og store hjul på bilen sin... og jeg synes ikke det ser så smart ut å kjøre en vanlig bil som er så senket og stivet opp at den spretter bortover de dårlige norske veiene. Kan umulig være trafikksikkert eller komfortabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 964C2

Men man får ikke nødvendigvis en racerbil dersom man putter masse plastikk og store hjul på bilen sin... og jeg synes ikke det ser så smart ut å kjøre en vanlig bil som er så senket og stivet opp at den spretter bortover de dårlige norske veiene. Kan umulig være trafikksikkert eller komfortabelt.

HEhehe jammen det ser jo så jævla fint ut hehehehe

Og de senkomane kjenner jo bokstavelig talt til alle dumper og steiner som er i området hehehe, lokalkjente ;) lol

Looks is everything ;) Obey your car ;) *glise seg til døde*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen biler SKAL holdes orginale, det blir sånn at du griner hvis du ser at noen har "ødelagt de".

Da snakker jeg selvfølgelig om sjeldene/spesielle entuisast biler.

:)

At folk styler litt og setter litt personlige preg på bilen er jo bare artig det da. Kan jo bli for mye av det gode og for lite av det gode.

Selv tør jeg ikke hive på noe plastikk på bilen min i frykt av at en gammel Toyota entusiast skal stoppe meg og banke meg.

Finnes jo tross alt bare 5000eks av bilen :D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 964C2

Noen er lekre og spreke i utgangspunktet, mens andre trenger MASSE sminke for å skjule at de er grå og dødskjedelige?

haha, godt sagt! :D

Less is more er det noe som heter. Men seff, smaken er som baken. Hos noen stinker den.. nei jeg mener, den er delt! Sånn var det!

Overstylet eller ei. Jeg titter nå på alle biler som skiller seg ut fra mengden uansett om jeg syntes de er overstylet eller ikke. At det har noe med personligheten til eieren å gjøre kan jeg nok godt tenke meg.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa kan være enig med at det ikke er noe vits å ha mye plastikk...hvertfall ikke i norge med tanke på veiene....

Men hva er vitsen med stor motor i Norge?..vi med senka biler og lave fronter gjør da resten av norge en tjeneste....(veimåking) for de som bruker de bilene om vintern. Vis man har en sikklig bil får man nesten ikke brukt 2 giret før man bryter norske fartsgrenser...vis man skal starte å tenke i de baner.

Dessuten er det sinsykt dyrt å gjøre noe med motorer ihvertfall med biler uten strikk motor.. :)

En annen ting det er da ingen som har nevnt at man ikke skal ha motor....vis man har råd...men hvor mye av det skal man ha??....se på evo`en i bilsport som er ute nå den gjør 0-100 på 2,9 sek vis jeg husker riktig....det er i mine øyne en ektegatbil.. han har både plastikk og motor....selvom det er strikkmotor..

men som man sier her hver sin smak og hver sin bak.....jeg syns vis man har råd til det skal man gå for begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by scirocco1

Her er det mange meninger, og alle bør respekteres.:D

Jeg sjøl har mer plastic enn motor:op

Massiv frontfanger da, skulle vært lavere mot bakken, men ser ut som glassfiber og det tåler jo ikke alt...

Ellers, hvorfor heter du scirocco når du har mondeo? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by scirocco1

Jeg har noen biler, og prosjektet jeg driver med er en scirocco 1 fra 1974.:)

Selfølgelig skulle den ha vært lavere, men da blir det snegle kjøring bare. Hadde vel vært like greit siden det ikke er noe motor i bilen:rolleyes:

Bilen er senka 40mm, jeg får ikke knytt neven under vis jeg står plant. Bildet juger litt.

Okei. Greit.

Hva skjer i Sciroccoen da? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scirocco`n har jeg div. planer for.

Den er ferdig sveiset, og er nesten klar for lakkering. Har holdt på i 8 år med den. Men så har jeg tatt den fra hverandre til hver minste skrue.

Skal bygge om bremsene på den, så jeg får skiver bak. Bilen skal senkes (mer en mondeo`n) Motor bytte blir det også, antakelig en 2 liter med turbo. +++:D

Men det går ikke så fort for tiden:cool:

Kan jo ikke bli for fort ferdig hehe

post-1210-13804850742024_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider