Gå til innhold

Dro på butikken med nye vinterhjul....

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

Originally posted by B.T.i

"I løpet av den om lag halvannen timen hun var inne i butikken, slo den ukjente sjåføren til. "

1,5time, litt av en handletur:D

*host* *kremt* Kvinnfolk..!!!

Og at hun kjørte helt hjem med lause dekk og eneste hun tenkte på var at det var noe merkligt..! (ikkje tenke på og prøve og kanskje stoppe en plass, sjekke over dekka.. Riste litt på hjula.. i det minste sparke i dekket eller no?????)

Edit:

Hun nevnte heller ikkje noe serligt annet enn at, "tenk om ungene var med sånn som dei pleide"... Hva med.. Tenk om eg mistet kontrollen, og kjørte ned 14 småunger på tur med barnehagen????..! *jaja* :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det stavanger?? jaja, tyvene MÅ jo ha blitt observert, er jo faen meg ikke lite folk eller liten diskrè parkeringsplass der da :P Har vert ganske mye om denne saken i media her hehe.

En gang vi var i frankrike parkerte vi campingbilen ca 50 meter fra inngangen til et kjøpesenter, vi gikk inn, var der i 1min før jeg måtte hente sprøytene mine fordi vi skulle spise (diabetes), når jeg kom ut igjen var hele bilen bortevekk, WTF? ;)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fashen

den histiorien er 99%sikkert bare oppspinn.

en fattig kjerring som ikke hadde råd til nye dekk

fant på og dikte opp en slik historie og få

dekk sponset.

godt du har trua! hva hadde du gjort om jeg kom å stjal hjula dine?sommerfelga kansje????skjerp deg!

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider