Gå til innhold

Nye Audi A6 vs. Mazda 929

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, ække så sikker jeg.. I såfall er ikke dette bare hos A6'en. Nesten alle store utgavene av de tyske bilene ser slik ut da..

Men jeg mener det ikke er store likhetene, kanskje enkelt detaljer, men det får bli med de enkelt detaljene...

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smålig av Audi og herme såpass etter gamle 929'er! Vi må da kunne kreve litt utvikling hva interiør angår.

Her trenger vi en spion. Gjerne flere spioner. Det må sendes inn folk på kontorene til disse Audi designerne, og stjele alt av blader hvor bilder av japansk interiørkunst er blitt publisert. Vi må få en slutt på all denne hermingen!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har en rund ting til å forandre retning med og en spak av noe slag til å velge utveksling... Dessuten benytter begge to konseptet med en nål for beveger seg om en akse med en skala i bakgrunnen for å angi informasjon om hastighet og slikt.

Her er det rett og slett snakk om en ren blåkopi, vi må kunne kreve litt mer utviklig på denne fronten.

PS: Jeg ser at bilen med noen ringer i midten av den runde anordningen mangler den skrå spaken med knapp i enden. I følge gamle vandrehistorier kunne denne brukes til å la bilen bevege seg sidelengs i forhold til fartsretningen når fremdriften av en eller annen merkelig grunn ble forsørget gjennom fremhjulene, men dette blir tydeligvis ikke mulig for morgendagens unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Flere enn meg som synes interiøret minner mye om Mazda 929?

Audi A6:

142909.jpg

Mazda 929:

DSCF0013.sized.jpg

trudde nesten det var samme bilen jeg, at de hadde tatt den gamle 929'n og pimpa den hos westcoastcustums ;)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider