Gå til innhold

Nye Audi A6 vs. Mazda 929

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

?? Er dere på "blå bil - rød bil" stadiet enda eller ???

Om det er likheter på disse 2 er det vel likt på alle biler med ratt og gear da ? Hallo!!!

Ser ingenting som ligner jeg.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Herregud, jeg visste at disse Audi designerne ikke hadde annet å finne på enn å bla gjennom gamle japanske modellkataloger!

*pekepåogle*

Skjønner godt ironien i tråden, vil bare påpeke at Audi coupe quattro kom på den tida da japanerne lagde Datsun Cherry...

Så det er vel ikke helt sikkert at tyskerne har så mye å lære av japanerne... ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Terminator

Skjønner godt ironien i tråden, vil bare påpeke at Audi coupe quattro kom på den tida da japanerne lagde Datsun Cherry...

Så det er vel ikke helt sikkert at tyskerne har så mye å lære av japanerne... ;)

JO!

Det er mer enn nok at dt finnes et merke somser ut som Saab! Saab sitt interør har forandret seg såååå lite på 20 - 30 år at man skulle tro de har samme designer enda!

Back to topic... Sinnsykt kul topic.. Vi har selv hatt en MAzda 929 HT coupè, og har en Audi A4 nå.. Ikke så lik, men at dere disser Audi liker jeg!

Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Terminator

JO! De har ALT å lære, ivertfall når det gjelder kvalitet! Tror ikke tyskerne har hørt om det ordet jeg..

Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dantell

JO! De har ALT å lære, ivertfall når det gjelder kvalitet! Tror ikke tyskerne har hørt om det ordet jeg..

:rolleyes:

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dantell

JO!

Det er mer enn nok at dt finnes et merke somser ut som Saab! Saab sitt interør har forandret seg såååå lite på 20 - 30 år at man skulle tro de har samme designer enda!

Back to topic... Sinnsykt kul topic.. Vi har selv hatt en MAzda 929 HT coupè, og har en Audi A4 nå.. Ikke så lik, men at dere disser Audi liker jeg!

Tja. Det at du sier interiøret har forandra seg såååå lite på 20-30 år stemmer vel ikke helt. Men man skal kjenne igjen trekk ved merkene, så det er kanskje de samme trekkene du ser? Uansett, hvorfor endre på noe så bra? Er ikke uten grunn at Saab har de nest mest lojale kundene, etter Mercedes!

Men at du drømmer om en kjedelig japse, er nok grunnen til at du ikke setter pris på Saab :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider