Gå til innhold

noe så stygt!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 1987transam/69z-28

det står en vette med den typen vinge på corvette store i ås... den ser faktisk bra ut!

Muligens vingen alene ja, det som ødelegger mest i mine øyne er laksetrappa og det grelle panseret... Forøvrig ser ingen Corvette'r med vippelykter pene ut med de oppe, men er ikke stort å få gjort noe med det da.

En annen ting:

Er det noen som kan forklare meg hvorfor folk skal ha Corvette, Pontiac, Corolla, Civic, Volvo, osv stående skrevet øverst i frontruta??? Har ikke eieren av bilen mer fantasi, bør han heller la være... Bilen på bildet; Klarer man ikke se det er en Corvette uten skrifta, er det bare å gå ut i skogen og legge seg ned.

(Dette er ikke profetier, bare min personlige mening)

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chevy350

Muligens vingen alene ja, det som ødelegger mest i mine øyne er laksetrappa og det grelle panseret... Forøvrig ser ingen Corvette'r med vippelykter pene ut med de oppe, men er ikke stort å få gjort noe med det da.

En annen ting:

Er det noen som kan forklare meg hvorfor folk skal ha Corvette, Pontiac, Corolla, Civic, Volvo, osv stående skrevet øverst i frontruta??? Har ikke eieren av bilen mer fantasi, bør han heller la være... Bilen på bildet; Klarer man ikke se det er en Corvette uten skrifta, er det bare å gå ut i skogen og legge seg ned.

var vingen jeg mente ja... i mine øyne er dette en voldtatt bil! bare kombinasjonene av dritt som ødelegger alt. den vetten som er i ås, er det KUN vingen som er annerledes. det skaper en litt spesiell look. ikke stygg... skal legge opp bilde av den når jeg får kobla til laptopen hjemme.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAm

Bilen ser ut som en 1977 modell. Bakskjermen er ikke originale og det ser ikke ut som en whale tail spoiler. De så mer ut som de som sitter på Porsche.

Ser du på grillen er den fra -78.

:)

Hekken er 79-81.

Ingen whale tail dette nei. Bommet der.

Her er en:

http://www.firebirdgallery.com/2nd%20Gen%20Images/79ta36.3.jpg

i-4.jpg

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg...

Svært svært få amcars fra før 1980 er pene med styling, synes jeg. Og da mener jeg både orginal og uorginal styling.

Amerikanerne kunne rett og slett ikke å style biler da.

Det finnes to unntak: Megavingen på Superbird er jo bare rå. Og 3 gen Camaro/Firebird UTEN den orginale bakspoileren er helt johan.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Jøje meg...

Svært svært få amcars fra før 1980 er pene med styling, synes jeg. Og da mener jeg både orginal og uorginal styling.

Amerikanerne kunne rett og slett ikke å style biler da.

Det finnes to unntak: Megavingen på Superbird er jo bare rå. Og 3 gen Camaro/Firebird UTEN den orginale bakspoileren er helt johan.

Jeg syns nå 77/78 Firebird er pene biler, jeg da. Gullstripene på T/A er "litt" over the top da, men karosseriet i seg selv er fint.

Shelby hadde også rimelig fin "styling". Ingen får lov å kalle en shelby stygg...

Men den vinga til Daytona/Superbird..... Den .... er..... FÆL!! Bilen er tøff, vinga er tøff, men bilen er pokker ikke pen....

Syns forresten ikke biler skal ha vinger. De er ikke ment til å fly!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Jeg syns nå 77/78 Firebird er pene biler, jeg da. Gullstripene på T/A er "litt" over the top da, men karosseriet i seg selv er fint.

kan du med hånda på hjertet si at du ikke syntes fargen på den bilen ikke passer??? 77tabig.jpg

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missforstå meg rett... Jeg syns 77/78 er meget pene biler. Spesielt 77 SE. (med gull dash, og alt) Men de er litt over the top. En som ikke har peil vil for eksempel sikkert like den bedre i ensfarget lys blå. ellerno. Altså: Personlig liker jeg best SE, men for folk som ikke har peil er dem nok ikke så pen. Det ligger litt nostalgi i hvordan vi som så smokey and the banditt oppfatter den bilen.

pimp_my_ride_016.jpg

Visste du at fargekodene er inspirert av lotus 72 John Player Special f1 sin fargemiks? Fargene er nøyaktig de samme. Svart og gull ble første gang vist på en konsept T/A i 1972 (tror jeg)

lotus72_RY.jpg

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

pimp_my_ride_016.jpg

Visste du at fargekodene er inspirert av lotus 72 John Player Special f1 sin fargemiks? Fargene er nøyaktig de samme. Svart og gull ble første gang vist på en konsept T/A i 1972 (tror jeg)

lotus72_RY.jpg

nope. visste ikke det nei. men jeg ser det nå! litt stilig da! hehe

den T/A en over? er det den trans amen fra pimp my ride som bare ble enda støggere???

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider