Mr.TransAm Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 her har du den med sidepipes. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by CamaroCab fant disse av Corvetten, er vel voltekt dette også Nei, det er KULT!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Hans Nei, det er KULT!!! det der var ikke mye pent nei.. huff.. åffer skal fine amcars styles opp til å bli mere og mere rice egentlig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 det står en vette med den typen vinge på corvette store i ås... den ser faktisk bra ut! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 det står en vette med den typen vinge på corvette store i ås... den ser faktisk bra ut! Muligens vingen alene ja, det som ødelegger mest i mine øyne er laksetrappa og det grelle panseret... Forøvrig ser ingen Corvette'r med vippelykter pene ut med de oppe, men er ikke stort å få gjort noe med det da. En annen ting: Er det noen som kan forklare meg hvorfor folk skal ha Corvette, Pontiac, Corolla, Civic, Volvo, osv stående skrevet øverst i frontruta??? Har ikke eieren av bilen mer fantasi, bør han heller la være... Bilen på bildet; Klarer man ikke se det er en Corvette uten skrifta, er det bare å gå ut i skogen og legge seg ned. (Dette er ikke profetier, bare min personlige mening) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Chevy350 Muligens vingen alene ja, det som ødelegger mest i mine øyne er laksetrappa og det grelle panseret... Forøvrig ser ingen Corvette'r med vippelykter pene ut med de oppe, men er ikke stort å få gjort noe med det da. En annen ting: Er det noen som kan forklare meg hvorfor folk skal ha Corvette, Pontiac, Corolla, Civic, Volvo, osv stående skrevet øverst i frontruta??? Har ikke eieren av bilen mer fantasi, bør han heller la være... Bilen på bildet; Klarer man ikke se det er en Corvette uten skrifta, er det bare å gå ut i skogen og legge seg ned. var vingen jeg mente ja... i mine øyne er dette en voldtatt bil! bare kombinasjonene av dritt som ødelegger alt. den vetten som er i ås, er det KUN vingen som er annerledes. det skaper en litt spesiell look. ikke stygg... skal legge opp bilde av den når jeg får kobla til laptopen hjemme. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Bilen ser ut som en 1977 modell. Bakskjermen er ikke originale og det ser ikke ut som en whale tail spoiler. De så mer ut som de som sitter på Porsche. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by TAm Bilen ser ut som en 1977 modell. Bakskjermen er ikke originale og det ser ikke ut som en whale tail spoiler. De så mer ut som de som sitter på Porsche. Ser du på grillen er den fra -78. :) Hekken er 79-81. Ingen whale tail dette nei. Bommet der. Her er en: http://www.firebirdgallery.com/2nd%20Gen%20Images/79ta36.3.jpg Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Jøje meg... Svært svært få amcars fra før 1980 er pene med styling, synes jeg. Og da mener jeg både orginal og uorginal styling. Amerikanerne kunne rett og slett ikke å style biler da. Det finnes to unntak: Megavingen på Superbird er jo bare rå. Og 3 gen Camaro/Firebird UTEN den orginale bakspoileren er helt johan. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Denne var tøff. Outsiders er stilig :cool: Denne da? Denne stylingen må her vel vere noen som liker? Ikke min stil men likte bilen. Trans Am Rules:cool: Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har du flere opplysniger angående denne Transamen. Skulle hvert moro og hvist noe mer om den bilen. Pga Caben Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Hot Rod Jøje meg... Svært svært få amcars fra før 1980 er pene med styling, synes jeg. Og da mener jeg både orginal og uorginal styling. Amerikanerne kunne rett og slett ikke å style biler da. Det finnes to unntak: Megavingen på Superbird er jo bare rå. Og 3 gen Camaro/Firebird UTEN den orginale bakspoileren er helt johan. Jeg syns nå 77/78 Firebird er pene biler, jeg da. Gullstripene på T/A er "litt" over the top da, men karosseriet i seg selv er fint. Shelby hadde også rimelig fin "styling". Ingen får lov å kalle en shelby stygg... Men den vinga til Daytona/Superbird..... Den .... er..... FÆL!! Bilen er tøff, vinga er tøff, men bilen er pokker ikke pen.... Syns forresten ikke biler skal ha vinger. De er ikke ment til å fly! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Skidracer Jeg syns nå 77/78 Firebird er pene biler, jeg da. Gullstripene på T/A er "litt" over the top da, men karosseriet i seg selv er fint. kan du med hånda på hjertet si at du ikke syntes fargen på den bilen ikke passer??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Missforstå meg rett... Jeg syns 77/78 er meget pene biler. Spesielt 77 SE. (med gull dash, og alt) Men de er litt over the top. En som ikke har peil vil for eksempel sikkert like den bedre i ensfarget lys blå. ellerno. Altså: Personlig liker jeg best SE, men for folk som ikke har peil er dem nok ikke så pen. Det ligger litt nostalgi i hvordan vi som så smokey and the banditt oppfatter den bilen. Visste du at fargekodene er inspirert av lotus 72 John Player Special f1 sin fargemiks? Fargene er nøyaktig de samme. Svart og gull ble første gang vist på en konsept T/A i 1972 (tror jeg) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Skidracer Visste du at fargekodene er inspirert av lotus 72 John Player Special f1 sin fargemiks? Fargene er nøyaktig de samme. Svart og gull ble første gang vist på en konsept T/A i 1972 (tror jeg) nope. visste ikke det nei. men jeg ser det nå! litt stilig da! hehe den T/A en over? er det den trans amen fra pimp my ride som bare ble enda støggere??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg