Vomaz Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 har du kjørt bilen tørr??? funnet noe problem??:rolleyes: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Bilen går ennå den......har nå kjørt 175Km etter at nåla kom ned på rødfeltet, så jeg tror jeg prøver å fylle på bensin i morgen for å se om den har fått tilbake matlysten.... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Tøft.. Eneste bilen jeg har hørt om, som ikke vil ha bensin, men som går allikevel. Kunne solgt den, til kurt oddekalv, og gjort store penger:) Nei.. Håper du får skikk på den. Litt surt å kjøre med en bil, man frykter tar kvelden rundt neste sving. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Var snill jeg, og lot dama bruke bilen til arbeid i kveld. Får se hva hun sier når (om) hun kommer hjem. Ga beskjed om at det var lite bensin på tanken, så hun måtte huske å fylle, og at det lå en kanne i bagasjerommet i alle tilfelle. Venter i spenning.... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 hehe.. :D *venter i spenning :D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Da var hun kommet vel hjem, og lurte på hva som var galt siden hun ikke klarte å fylle mer enn ca 15L bensin, selv om tankmåleren viste nesten tom. Syntest det hørtes greit ut jeg, siden bilen nå er kjørt ca 190 Km siden jeg ikke klarte å fylle mer (det blir vel ca 0,79L på Mila, noe som høres ganske fornuftig ut), så da er det nok tankmåleren som ikke er helt i form ja, og jeg har en full tank bensin som jeg ikke var klar over:D Så da er det vel bare å bestille en ny tankmåler da. Takker for alle svar. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 http://www.boozed.net/tankkaus.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Den passet perfekt!! Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Nå er vectraen tilbake i godt gammelt slag? Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det gikk vel med et par bensinstasjoner hvis du hadde samme reaksjon som han på videoen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg