westside Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Var på skuter-tur i helga, i Sverige... En kompis prøvde seg på isen på harrsjöen for de som vet hvor det er, og resultatet ser dere her: (dårlig bilde da det er tatt med telefon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 uffda... men den sank vel ikke helt? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Neida, fikk berga den :) Den hang bare i skiene... Jeg måtte kjøre ned til ånn (nærmeste tettsted) og hente tau, vi skjøta 4 tau, sto 7 mann ute på isen og dro, den kom etterhvert da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Snøscooter er moro! "En tur og du er hekta"? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 U bet, det er helt sykt! Sikter på å kjøpe meg en 2004-modell summit 800 rev i løpet av vinteren (gleder meg) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 var også på scootertur i helga. alt fungerte faktisk. (ganske utroli når man tenker på at scooteren har hvert i hundreogaltformange deler i sommer) men nå som jeg kanskje får meg jobb, skal jeg investere i en rmk 700 2000-01 mod. mere pulver er aldri dumt.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg