MSpeed Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Her kommer votingen for konkuranse 17#.. Jeg stemmer på ... Fordi... Nautiluz bmwknut SMP Colle Supraguy Wings_West MSpeed Mayhem C_West Sinnzyk ZombiE Startdf Andrej1 Jap_Power den eneste jeg mangler er mads sitt bilde..det funker hvertfall ikke hos meg så hvis du kan legge det ut i denne posten når du kan;) Jeg stemmer hvertfall på startdf..liker alt med den...men du skulle ha byttet felger;) hadde blitt mye bedre med nye felger... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 stemmen min går selvfølgelig til meg selv...men siden jeg ikke kan det så går den til MSpeed selv om den bilen er full i feil, dritfet modd da... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rOMnID Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Mange bra biler, men ikke alle som ser like bra ut mht oppløsning og linjer.. startdf har virkelig en fet modd!! Likte dessuten MSpeed sin, men felgene trekker deg et hakk ned :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 c_west får stemmen min.. likte bilen :D mange andre bra oxo.. som f.eks mspeed sin og stardf.. bra jobba gutter :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Dette var veldig vanskelig, det sto mellom bla startdf, c_west, colle, bmwknutn:) Jeg stemmer på MSpeed!!! Synd at ikke Zombie sin front og litt annet er i rett vinkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 min stemme går til Jap_Power.. og grunn til det er at den er clean.. meget clean.. var lite feil der som jeg kunne se hvertfall!! hadde du hatt noe neon og tatt vekk ghost busters merket.. så hadde du hvert en soleklar vinner hvertfall :) men det var myyyye bra der ja.. håper jeg en dag kan få til noe av det samme ;) (btw: til neste avstemming.. kan du ikke heller sette opp en poll?? blir litt lettere å kunne "se" antall stemmer og på hvem da! :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by The cowboy min stemme går til Jap_Power.. og grunn til det er at den er clean.. meget clean.. var lite feil der som jeg kunne se hvertfall!! hadde du hatt noe neon og tatt vekk ghost busters merket.. så hadde du hvert en soleklar vinner hvertfall :) men det var myyyye bra der ja.. håper jeg en dag kan få til noe av det samme ;) (btw: til neste avstemming.. kan du ikke heller sette opp en poll?? blir litt lettere å kunne "se" antall stemmer og på hvem da! :)) Syns den ble litt naken uten merket. :) Men det passer ikke helt inn da... Min stemme går til C_West. Litt minus med felger og intercooleren er uklar, men likevel en av de bedre. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Tror at en poll maks kan ha 10 stemmemuligheter.. her er det flere;) Stemmer på MSpeed.. pheet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by The cowboy (btw: til neste avstemming.. kan du ikke heller sette opp en poll?? blir litt lettere å kunne "se" antall stemmer og på hvem da! :)) jepp..som X-ecutioner sa...max antall muligheter på en poll er 10... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Sinnzyk får min stemme fordi det er rett og slett en rå mod, eneste som trekker ned er at han burde fjernet det svarte mellom platene?? på spoileren og at luftinntaket til bremsene var veldig uklart, men eller en kul mod Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Jap_Power får min stemme:) fordi..jeg likte den best Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Uten tvil bmwknutn, råfet bil, (ser bortifrafeil) men drit fet, nydelige luftinsug på panseret, i alt var hele bilen nice.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 takktakk:) men...bumpe litt...dæwa denna tråden her..akkurat som doffen:op Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 jah..var ikke så mange som stemte her... men jeg lar denne gå til søndag så erklærer jeg vinneren... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 bmwknut Helt strøken 350Z ! Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg