Gå til innhold

Voting Konkuranse 17#

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

Her kommer votingen for konkuranse 17#..

Jeg stemmer på ... Fordi...

Nautiluz

bmwknut

SMP

Colle

Supraguy

Wings_West

MSpeed

Mayhem

C_West

Sinnzyk

ZombiE

Startdf

Andrej1

Jap_Power

den eneste jeg mangler er mads sitt bilde..det funker hvertfall ikke hos meg så hvis du kan legge det ut i denne posten når du kan;)

Jeg stemmer hvertfall på startdf..liker alt med den...men du skulle ha byttet felger;) hadde blitt mye bedre med nye felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min stemme går til Jap_Power.. og grunn til det er at den er clean.. meget clean.. var lite feil der som jeg kunne se hvertfall!! hadde du hatt noe neon og tatt vekk ghost busters merket.. så hadde du hvert en soleklar vinner hvertfall :)

men det var myyyye bra der ja.. håper jeg en dag kan få til noe av det samme ;)

(btw: til neste avstemming.. kan du ikke heller sette opp en poll?? blir litt lettere å kunne "se" antall stemmer og på hvem da! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

min stemme går til Jap_Power.. og grunn til det er at den er clean.. meget clean.. var lite feil der som jeg kunne se hvertfall!! hadde du hatt noe neon og tatt vekk ghost busters merket.. så hadde du hvert en soleklar vinner hvertfall :)

men det var myyyye bra der ja.. håper jeg en dag kan få til noe av det samme ;)

(btw: til neste avstemming.. kan du ikke heller sette opp en poll?? blir litt lettere å kunne "se" antall stemmer og på hvem da! :))

Syns den ble litt naken uten merket. :) Men det passer ikke helt inn da...

Min stemme går til C_West. Litt minus med felger og intercooleren er uklar, men likevel en av de bedre.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider