_S|ndre^ Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Tenkte jeg skulle lakke listene som er på støtfangerne og dørene i bilens farge. Så da er det lettest å ta dem av å lakke dem innendørs, da jeg ikke har lokale. Jeg har fått av listene på forskjermer og frontfanger. Såå, for å slippe å knekke og ødlegge flere fester ( de sitter ganske godt ) vil jeg gjerne høre tips&tricks om letteste måte å få dem av på uten å ødlegge mer enn nødvendig :) Takker og bukker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 En må nesten ødelegge klipsene for å få de av. Klips koster ingenting på BMW allikevel. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hvis det er noe i liket med det som er på min bil, så skal du skyve de til en av sidene til de løsner..... Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg