boXer Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 Hva trur du dette Photoshop bilde er satt sammen av? (ikke jeg som har laget det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 Mazda RX7 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 ser ut som en Rx7 med et eller annet bodykit..:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 -99 modell RX-7 fra fronten og til frontruta. Resten er jeg ikke sikker på, men ikke RX iallefall. Bakskjermene ser ut som 550 Maranello, og kanskje en Porsche vinge? Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 hmmmmm, begynner å nærme seg :D fronten er RX7, og spoileren en uoriginal RX7 vinge, felgene er fra et engelsk bilmerke ;) men resten av bilen er fra japan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 Half Rx7 half Rx8 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 Originally posted by marius Half Rx7 half Rx8 nope, try again :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 neh... på tide å avsløre hele greia... Fronten er som sagt fra en RX7, vingen er også til RX7. Felgene er fra Jaguar, og resten av bilen er en lettere modifisert Nissan GT-R Concept. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 17, 2002 Rapporter Share Skrevet April 17, 2002 Nå har pc'n vært ødelagt i 1 uke å så kommer jeg her for å svare på post'n å så avslører du.....akkurat det jeg skulle si å! pokker ta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2002 Originally posted by Haakon Angel Nå har pc'n vært ødelagt i 1 uke å så kommer jeg her for å svare på post'n å så avslører du.....akkurat det jeg skulle si å! pokker ta ;) må beklage dette... men jeg hadde ikke noe å gjøre så da bare posta jeg svaret :D skal vente på deg neste gang :cool: Men hva hadde du tenkt å svare da? Vær ærlig nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 17, 2002 Rapporter Share Skrevet April 17, 2002 rx-7-front supra-coupe..med en twist av skyline-skjørt bak og noen hvem som helst felger med en fin spoiler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg