HIM Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Sunny 1.6SR Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Tøff den da! Men har akkurat kjøpt meg en, ganske lik, bortsett fra felger og lakkerte speilhus. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Solgt Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 oki det tok litt litt tid da.. ikke så lett å selge denne bilen eller?? Har tenkt å selge min til sommern jeg da.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 selge bilen? er du gal! sommeren også! fy, du burde skamme deg, noe spennede du kunne ha fristet med til meg da eller? med tanke på deler og sånn liksom!!! hehe Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Skal selger den fordi den er litt dyrere enn det jeg trenger. Har fortsatt to andre gamle biler som jeg heller kommer til å bruke litt penger på. Har ingen deler til Sunnien, eller jo ei hattehylle. Vet ikke hvorfor jeg kjøpte en ekstra...tenkte på stereo, men trenger ikke to.. Gjort er gjort.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hmm... ja noen ganger er det vel kanskje litt bedre og ha 2 en 3 biler.. så du har ikke noe stash til den som skal selges? Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg