The cowboy Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 leste på et annet forum om en fyr som hadde en 3000GT 94 mod... og at den og var kjent som GTO!! men utfra hva jeg vet, så er jo GTO og 3000 2 vidt forskjellige biler.. eller tar jeg feil her nå?? 3000GT GTO greit nok..seriøst like er de jo men..hehe :) noen som kan hjelpe/forklare litt her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 I statene er den vel solgt som Dodge Stealth GTO....og som Mitsu 3000 på denna siden av dammen. Tror jeg. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Litt oppklaring!! ;) Den øverste er av ny modell..... d.v.s 6 trinns girkasse og projectorlys (kom i 1994/1995 avhengig av hvor i verden man er). 1999 er en egen modell hvor lyktene er litt annerledes og blinklysene er integrert. Den nederste er gammel type, 5-trinns kasse og vippelykter (1991-1994). Den på bildet er litt stylet da, for de bonnet-scopa på panseret er ikke orginale, men ettermonterte for å lede varme ut fra motor-rommet. BEGGE heter 3000 GT, og ja GTO er samme bilen men kun i JAPAN. Her i Europa (og i USA) heter den 3000 GT, I Japan heter alle modeller GTO. Det er forøvrig 3 utgaver av bilen: 3000 GT (sugemotor og forhjulstrekk plain), 3000 GT SL (sugemotor, forhjulstrekk men med en del utstyr) og 3000 GT VR-4 (Twin Turbo, 4wd, 4ws og alt utstyr) (og også en som heter 3000 GT MR, samme som VR-4 men litt lettere p.g.a fast understell i stedet for det justerbare). Dodge Stealth har samme opplegget: Dodge stealth, Stealth RT og Stealth RT/TT. Trust me ! I Know !!! TAZ Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Har du verdens største panser på bilen din ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by arildh Har du verdens største panser på bilen din ? Jepp,det har han :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Ikke noe vondt ment angÃ¥ende panseret, men det er desverre det folk husker om bilen din og ikke det som er under der. Jeg har tittet under panseret pÃ¥ bilen din flere ganger og er imponert over rørlegginga der. Jeg kan ikke forstÃ¥ noe annet enn at det var en stor utfordring Ã¥ lage det grenrøret med tanke pÃ¥ expandering/varme osv. Det er jo ikke direkte god plass der. Bilder tatt fra gatebil pÃ¥ VÃ¥ler 2004 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Joda, panseret huskes nok !!!! :D Men slik jeg så det var det to muligheter: Verdens største panser (ifølge Glenn Rodney bygd etter Keiko-prinsippet ....:) ) eller drite i å kjøre i sommer for da hadde jag aldri i verden blitt ferdig..... I løpet av bygginga har debuten blitt utsatt X antall ganger, bilen har tatt fyr, JEG har tatt fyr (2 ganger faktisk), 2 knekte ventiler på jomfruturen etc. så det tok ca. 1/4 sekund å finne ut at JEG VIL KJØRE !!!!!!!!!!!! Nå i vinter blir nok litt av takhøyden under panseret borte, og bilen blir bedre satt opp og tunet ferdig. Får se om jeg likevel kan bli lagt merke til til sommeren selv uten barn i magen ;) Og ja, rørleggerne bannet titt og ofte i lengre perioder før alt var på plass :rolleyes: TAZ Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg