Gå til innhold

Bensinpenger...

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Synes det er riktig at en som sitter på med deg til jobb hver dag er med å spleiser eller hjelper deg på andre måter. men litt sånn i ny og ne er vel ikke noe å ta betalt for. Men det kan være litt irriterende at de som ikke har bil selv ikke aner at det koster å ha bil. Bensin er bare en del av regnestykket!

Når bedriftsidrettslaget vårt drar på langtur har vi følgende regel:

Utgift settes til kr 10,- per mil, og regningen deles på passasjerene; ikke med fører. Er vi flere biler legger vi alt i en pott slik at det ikke spiller noen rolle om det er 2 i den ene og tre i den andre bilen. Sjåføren får da litt igjen til forsikring og slitasje på bilen. Og det er alltid de med litt større bil som "må" stille opp på slike turer. Polo + helgebaasje og 4 par ski blir litt trangt!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GTI_Biatch

Heldige damer og kamerater som slipper å betale penger ass....

jeg måtte betale bensinpenger for å sitte på med typen jeg...Faen det ble dyrt etter hvert...hehe....

hadde jeg aldri giddi... Å tatt betalt for at dama sitter på..

Spør mor di om hu betaler far din for å sitte i samme bil som han.. Spør typen din det samme spørsmåplet..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

fuck typen da! da er han en fattiglus, billig faen... kjører 4 mil hver dag for å komme meg til dama!!! og hun betaler ikke en dritt!

det skal hun heller ikke gjøre!

Jeg aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på bensin til bilen hans de mnd vi var sammen som han hadde bil...men det ble en del lapper ja...Men nå som det er slutt har jeg plutselig så mye penger,skjønner ikke det....hehe...

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei du lurt da eller? koster ikke mer en ca 1kr kilometeren i bensin that is.

Eller gjorde dere ikke annet enn å råne rundt på din bekostning?

Det hender jo såklart jeg tar i mot betaling i natura.. gjorde ikke typen din det :D

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

blei du lurt da eller? koster ikke mer en ca 1kr kilometeren i bensin that is.

Eller gjorde dere ikke annet enn å råne rundt på din bekostning?

det ble veldig mye råning...og ganske mye på min bekostning...ville jeg ute og kjøre eller på et biltreff for eksempel så fikk jeg betale...

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Bruker ca 1000,- i uka på bensin, da jeg har lang arbeidsvei...

Samme her.. problemet mitt er månedslønn på kun 6000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kamerater/venninner er det gratis for distanser under 10mil..

Kjører ikke pirattaxi, men det har hendt at kompiser har ringt og bedt meg hente folk som har vært hjemme hos dem på nachspiel, da får dem betale..

Jeg bruker å betale en liten slant til kamerater hvis dem kjører meg hjem i fylla, 50kr e.l.

Har også hendt at jeg har lånt bort bilen til kompiser/venninner mens jeg har vært på fylla, da får dem betale bensinen selv..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Tanken på at dama skal betale for å sitte på var jo god.. Her ser eg endeligen ein plass og få igjen litt penger..! *ler* Neida..! Det virker ikkje som noe type og satse på vist han driver sånn.. Synst eg!

Originally posted by westside

Bruker ca 1000,- i uka på bensin, da jeg har lang arbeidsvei...

Og 1000 kro i uka?? fysjavmeg... enten liker du som meg, og holde høye turtall ofte og lange deler av veien, eller så har du noe som drikker mye..!! (og mye mye mye mye langre vei en meg da så klart)

Har selv bare ein standard 1.8 primera, og bruker ikkje mindre enn 1 tank i uka ca.. det blir jo ikkje noge serligt mer enn 500 lappen til vanligt, og kanskje litt mer i blant..

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider