Rage Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Flasher Kilometerstand er mindre intressang for folk som har gammel bil.. kanskje i forhold til kjørelengde, men ikke i forhold til att jeg får igjen mindre for bilen i allefall.. Snakker litt for meg selv nå da.. hehe :) Hehe. Joda, men nå tok jeg bare sånn generelt hvilke kostnader du kan ta med.. hvis du skal sette ting litt på spissen. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Breisladdern Har ikke noen regnet ut at det koster ca 1.4kr pr km å kjøre en bil utenom bensinutgiftene? Mener det sto i satsene som ligningskontoret regner med. Bilen min koster meg ca 3kr/km(rett over) alle utgifter dekket.. Regner da med ting som bensin, olje, dekkslitasje, spylervæske, service, andre verkstedopphold og forsikring.. ikke tap av verdi pga kjørelengde.. den har gått 180 snart uansett... Den lever vell ikke stort lenger enn 250 :rolleyes:.. Uansett hvordan du vrir og vrenger på det så koster det penger å kjøre bil.. og hvis mann skal kjøre vennene sine gratis rundt når de er på fylla, fordi de ikke har råd til, eller er for gjærrige til å ta drosje.. så går mann i tap.. hehe :) Hvis du er en person som skjeldent drikker så er ikke dette noe du kommer til å få igjen i andre tjenester heller... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Breisladdern hehe Men du GTIbitch, du må være litt forsiktig med hva du sier, har lest igjennom alt i denne tråden nå, og det er jo du som "svartmaler" acoupe og starter en diskusjon mot "han" eller eksen din, vi andre viste ikke at han var på forumet.. Jeg var også enig med hva du sa, men det var FØR jeg hadde hørt begge sider i saken... Meninga med tråden her var ikke å gå imot acoupe eller starte en diskusjon mot han...Jeg er bare nysgjerrig på om andre må betale for å sitte på...vet ikke om noen andre av vennene mine som må betale derfor lurte jeg på hva folket her inne gjorde...Så hvis du tror at jeg går imot han så har du misforstått,det var ikke meningen... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Mandel hah jo jeg vet sånn ca hvor mye du tjener( eller skal jeg si lite? ), og nei stian og jeg kjørte annenhver DAG en kort periode, ikke annenhver uke.. snerpete og vrien skal du være..eller oh..det er du jo alltid...!! Samma faen hvor mye penger jeg tjener vel...Jeg har veldig godt betalt til å være 17 år å ikke ha fast jobb....og om jeg er snerpete og vrien har da heller ingenting med den tråden her å gjøre....Back to topic!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Jeg drekker ikke,derfor blir jeg ofte haia opp som sjåfør...i sånne tilfelle tar jeg betalt,har de ikke kron,får jeg det igjen i tjenester senere...greit å ha gratis rørlegger/elektriker/snekker/minigraver iblant. :D Om man defineres som vrien og snerpete spiller vel f... ingen rolle....jeg blir sikkert sett på som eksentrisk bygdetulling av endel som kjenner meg,men jeg gir da beng...det er sånn jeg er. Take it or leave it. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Turboed1 Jeg drekker ikke,derfor blir jeg ofte haia opp som sjåfør... Kjenner meg igjen der gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Kjenner meg igjen der gitt.. w0rd... Selvom det kommer til å gå hardt for seg i trondheim til helgen :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hva skjer her i Trondheim til helga? Hehe.. Følger ikke så godt med.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 har man lite penger og lite bensin, kan man kjøre til en bensinstasjon uten kameraer, og "hoppe" på pumpene;) putter slangen i bensintanken, og starter å hoppe på slangen, og vips, noen liter suppe er kommet i tanken;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by arctos har man lite penger og lite bensin, kan man kjøre til en bensinstasjon uten kameraer, og "hoppe" på pumpene;) putter slangen i bensintanken, og starter å hoppe på slangen, og vips, noen liter suppe er kommet i tanken;) hvor er det bensinstasjoner uten videiokamera?? har sett en og den e på voss!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornarina Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by arctos har man lite penger og lite bensin, kan man kjøre til en bensinstasjon uten kameraer, og "hoppe" på pumpene;) putter slangen i bensintanken, og starter å hoppe på slangen, og vips, noen liter suppe er kommet i tanken;) HAHAHA ser for meg at folk skulle stå å hoppe på pumpene.... det hadde vært litt av et syn:D pleier ikke å betale for å sitte på med venner å de pleier ikke å betale for å sitte på med meg! skal vi langt så er det noe annet!! hehe tror aldri jeg hadde betalt en jeg var sammen med for bensin. Er sjelden man bor rett vedsiden av den man er sammen med så litt reisevei må beregnes!! det hadde jo vært helt idiotisk å kreve bensin penger av han når jeg kjører til han også:rolleyes: litt må man klare og "ofre" for å være sammen med noen man er glad i!! Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by kidn hvor er det bensinstasjoner uten videiokamera?? har sett en og den e på voss!!! er en her i Tromsø og den har 3 pumper:Djeg og en kompis klarte å en kompis klarte å fylle halv tank der;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Meninga med tråden her var ikke å gå imot acoupe eller starte en diskusjon mot han...Jeg er bare nysgjerrig på om andre må betale for å sitte på...vet ikke om noen andre av vennene mine som må betale derfor lurte jeg på hva folket her inne gjorde...Så hvis du tror at jeg går imot han så har du misforstått,det var ikke meningen... hvis det ikke var meningen å gå imot meg så burde du faen tenke på hva du sier/skriver : "jeg MÅTTE BETALE for å SITTE på med typen" <- kan tolkes som : "for at jeg skulle få sitte på med typen, måtte jeg betale han hver gang jeg satt på". tenk...tenk....tenk... ???? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by acoupe hvis det ikke var meningen å gå imot meg så burde du faen tenke på hva du sier/skriver : "jeg MÅTTE BETALE for å SITTE på med typen" <- kan tolkes som : "for at jeg skulle få sitte på med typen, måtte jeg betale han hver gang jeg satt på". tenk...tenk....tenk... ???? Åhh...herregud!! Jeg måtte ikke betale hver gang jeg satt på men måtte betale mye....Fornøyd da eller? Back to topic!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 :rolleyes: er det mulig? blir jeg bedt om å kjøre/hente en kamerat en lørdagsnatt, tar jeg av og til en symbolsksum i betaling (50/100,- kr) for å få meg litt natt mat. så lenge jeg ikke skal i den retningen vedkommende vil, dvs. at jeg ender opp som en personlig sjåfør på korte distanser (inntil 5mil) så tar jeg meg tiltakke med en sjokolade og en cola :D skal jeg samme vei som vedkommende så skal ikke personen betale en dritt til meg.. for dette er veldig gjensidig, av og til drar vi på hyttetur ca 20mil vekke i min bil, og andre ganger er det noen andres bil. kjører selv 4mil totalt hver dag for å hente min bedre halvdel, men det ville allikevel være regelrett FREKT å spurt om betaling. er som å be om kilometer godgjørelse på jobben for å komme seg på jobb om morran, hehe :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg