Gå til innhold

Bensinpenger...

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

som sagt tidligere, penger fra kompiser tar men ikke med mindre det er langturer eller man f.eks er ute å sladder en hel natt. noe som da koster 500,- og da pleier man gjerne å få noe. hvertfall i "gjengen" her

Originally posted by prizma

Dama skal ALDRI betale!!

hmmm.....nå har jeg det problemet med at dama nekter meg å ikke ta imot penger enten det gjelder bensin/diesel eller det gjelder pils....er ganske forvirra. nytter jo faen meg ikke å si nei:rolleyes: her om dagen så hun at tanken nesten var tom, og mens jeg var inne på bensinstasjonen for å snakke med en kolega.....så fyllte hun fader meg for et-par-hundre-kroner og gikk inn å betalte:( :) ;) :rolleyes: :eek:

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venner og bekjente krever jeg aldri penger av, om de vil betale blir jeg selvfølgelig glad for det, men krever det ikke. Stor sannsynelighet for at en får det igjen uansett. :)

Litt kjipt er det da å kjøre noen 10mil tur/retur og ikke få takk for det engang, men gidder ikke lager drama av det heller. Om det blir slik så blir jeg heller vanskeligere å ha med å gjøre neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en god del andre her tar jeg ikke betalt av venner og kjente for å sitte på med mindre dem ber meg å kjøre til sverige for å kjøpe en rull snus eller no, da krever jeg kun et lite måltid når vi kommer fram. Blir sulten av å kjøre langt og da er det greit å få en burger ned i magen :D

Men når det gjelder dama, så kommer hu aldri til å betale en eneste dråpe bensin til bilen.. Hu driver skal gi meg penger hele tiden, sier nei men da truer hu med å bare kaste den ut. Og for dere som er i samme situasjon som meg, ta imot den og put den i lomme, men når dere er hjemme hos henne. Legg den bare under lommeboka hennes... Hu har begynt å skjønne nå at det ikke nytter for henne å betale meg bensinpenger lengre ;)

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar