eGtTurbo Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Er det virkelig ingen her inne som har vært uheldig og bulket bilen? Ingen som har modifisert littegrann? Ingen som har kjøpt ny bil? Ingen som har fått seg et ligg i baksetet??? Mao, skriv litt så man får litt lesestoff :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 får begynne jeg da.. Var ute å cruiset da ei kjerring jeg fan me aldri har sett før haiker sammen med en kompis av meg. Kjører kompisen hjem først så hu. Men før jeg får henne ut av bilen setter hu i gang med å japple i vei. Tydligvis passe beruset. For å stoppe kjeftn på dama kliper jeg henne på puppen og setter i gang me å kline. Hu river av meg buksa og suger fan me som en vanlig støvsuger koblet til 450 volt.. Et øyeblikk var jeg bekymmret for at kuken skulle løsne fra roten. Satan! Tipper kjerringa hadde mensen eller no siden hu bare ville suge men er det noe problem da? Smatte smatte Jeg begynner å nå høydepunktet og sier ifra om dette.. Hu bare ser opp på meg med katteøynene og sier "ikke no probb, jeg er tørst" .... WOOOHA sier jeg bare !!!!! så.. KABOOOOOOOOOM :D :D Kansje ikke helt passende på et bilforumet med det skjedde iallefall i en bil ?! :cool: Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hvis noen hjelper meg med de to første linjene i signaturen så er jeg back ;) Savner dere meg? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by eGtTurbo får begynne jeg da.. Var ute å cruiset da ei kjerring jeg fan me aldri har sett før haiker sammen med en kompis av meg. Kjører kompisen hjem først så hu. Men før jeg får henne ut av bilen setter hu i gang med å japple i vei. Tydligvis passe beruset. For å stoppe kjeftn på dama kliper jeg henne på puppen og setter i gang me å kline. Hu river av meg buksa og suger fan me som en vanlig støvsuger koblet til 450 volt.. Et øyeblikk var jeg bekymmret for at kuken skulle løsne fra roten. Satan! Tipper kjerringa hadde mensen eller no siden hu bare ville suge men er det noe problem da? Smatte smatte Jeg begynner å nå høydepunktet og sier ifra om dette.. Hu bare ser opp på meg med katteøynene og sier "ikke no probb, jeg er tørst" .... WOOOHA sier jeg bare !!!!! så.. KABOOOOOOOOOM :D :D Kansje ikke helt passende på et bilforumet med det skjedde iallefall i en bil ?! :cool: Burde sende inn historien din til http://www.erotikknett.no haha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Har ikke krasja så vidt jeg kan kom på, har heller ikke modifisert noe på bilen, men jeg kan konstantere at brekket mitt fungerer og at primera trekker i feil ende... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 jeg har funnet ut at hvis jeg river opp brekket når tempen er under -5 så blir det stående der.. ganske spennende... kanskje noe man bør gjøre noe med? :o Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justice Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 drar da opp brkke i 15- jeg. skjer da ikke no med min:) men så kjører jeg kvalitets vogn å da;) Siter Saab 900 Turbo 8v http://www.saab-racing.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Har funnet ut at høyre bremse bak uler som fy.. og jeg som nettopp har skiftet både klosser og kalipper. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Kake er godt. Og BMW på vinterføre er morro. Kake? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Rage Kake er godt. Og BMW på vinterføre er morro. Kake? "BMW er moro når man vil ha det moro, men BMW er derimot svært lite moro når man skal noe sted..." -Sitat: PrimeraSRI 23/11-04 kl 10:23 :D Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 BMW er morro hele tia det:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by BMW-328 BMW er morro hele tia det:) w0rd. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justice Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 bmw cab er hvertfall morro om vintern! Siter Saab 900 Turbo 8v http://www.saab-racing.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg har dårlig batteri... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by PrimeraSRI "BMW er moro når man vil ha det moro, men BMW er derimot svært lite moro når man skal noe sted..." -Sitat: PrimeraSRI 23/11-04 kl 10:23 :D HAHAHAHA! :D Jeg har også fått erfare fra for noen uker siden at vinterballongdekk sitter ikke like bra i 80 igjenom den krappe svingen, som jeg kjørte i 80 med lavprofils sommer dekk noe dager før. Da blir det heeeeftig bredt med kontra, på kontra, på kontra, på kontra og så til slutt 180. Å har man litt flaks da, ser man ut til siden og ser en mega lyktestolpe 1 m. unna bilen... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg