Gå til innhold

Få fart i forumet for hælvet !!

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får begynne jeg da..

Var ute å cruiset da ei kjerring jeg fan me aldri har sett før haiker sammen med en kompis av meg. Kjører kompisen hjem først så hu. Men før jeg får henne ut av bilen setter hu i gang med å japple i vei. Tydligvis passe beruset. For å stoppe kjeftn på dama kliper jeg henne på puppen og setter i gang me å kline.

Hu river av meg buksa og suger fan me som en vanlig støvsuger koblet til 450 volt.. Et øyeblikk var jeg bekymmret for at kuken skulle løsne fra roten. Satan!

Tipper kjerringa hadde mensen eller no siden hu bare ville suge men er det noe problem da? Smatte smatte

Jeg begynner å nå høydepunktet og sier ifra om dette.. Hu bare ser opp på meg med katteøynene og sier "ikke no probb, jeg er tørst" .... WOOOHA sier jeg bare !!!!!

så.. KABOOOOOOOOOM :D :D

Kansje ikke helt passende på et bilforumet med det skjedde iallefall i en bil ?! :cool:

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

får begynne jeg da..

Var ute å cruiset da ei kjerring jeg fan me aldri har sett før haiker sammen med en kompis av meg. Kjører kompisen hjem først så hu. Men før jeg får henne ut av bilen setter hu i gang med å japple i vei. Tydligvis passe beruset. For å stoppe kjeftn på dama kliper jeg henne på puppen og setter i gang me å kline.

Hu river av meg buksa og suger fan me som en vanlig støvsuger koblet til 450 volt.. Et øyeblikk var jeg bekymmret for at kuken skulle løsne fra roten. Satan!

Tipper kjerringa hadde mensen eller no siden hu bare ville suge men er det noe problem da? Smatte smatte

Jeg begynner å nå høydepunktet og sier ifra om dette.. Hu bare ser opp på meg med katteøynene og sier "ikke no probb, jeg er tørst" .... WOOOHA sier jeg bare !!!!!

så.. KABOOOOOOOOOM :D :D

Kansje ikke helt passende på et bilforumet med det skjedde iallefall i en bil ?! :cool:

Burde sende inn historien din til http://www.erotikknett.no haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Kake er godt.

Og BMW på vinterføre er morro.

Kake?

"BMW er moro når man vil ha det moro, men BMW er derimot svært lite moro når man skal noe sted..."

-Sitat: PrimeraSRI 23/11-04 kl 10:23

:D

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

"BMW er moro når man vil ha det moro, men BMW er derimot svært lite moro når man skal noe sted..."

-Sitat: PrimeraSRI 23/11-04 kl 10:23

:D

HAHAHAHA! :D

Jeg har også fått erfare fra for noen uker siden at vinterballongdekk sitter ikke like bra i 80 igjenom den krappe svingen, som jeg kjørte i 80 med lavprofils sommer dekk noe dager før. Da blir det heeeeftig bredt med kontra, på kontra, på kontra, på kontra og så til slutt 180. Å har man litt flaks da, ser man ut til siden og ser en mega lyktestolpe 1 m. unna bilen...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider